Gå til innhold

Sjekk ut den lekre PC-en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min vurdering:

- Pen design

- Dyrt design (ca dobblet så mye som mindre pene maskiner med samme maskinvare)

- telefonholder for kun ett merke er en betydelig svakhet for alle som ikke har det merket. Her burde de enten laget støtte for mange merker, hatt flere utgaver med støtte for hvert sitt merke, eller ennå bedre: ikke støtte for noen telefonmerker. Folk kan da bruke ekstern telefonstøtte eller kabel for kobling til PCen.

- For lite valgfrihet på maskinvare. (Bobcat og Llano hadde passet bedre i de to modellene pga grafikkytelsen)

Lenke til kommentar

Perfekt som stue-PC?

 

 

Nei slettes ikke! Dette var bare latterlig. Direkte latterlig. Overpriset søppel.

Og den store der skal de ha 8.300 NOK PLUSS 4.000! NOK for et TASTATUR?????? Er verden blitt helt sinnsyk??? Stygge var de som selveste saxxn.

 

 

 

 

Enig i at de var relativt dyre, men som alltid; design, og da spesielt alternativt design, koster.

 

Er langt i fra alle som ønsker at stua eller tilsvarende oppholdsrom skal se ut som en blanding av den nyeste IKEA katalogen og leiligheten til Rick Deckard, og i så måte skulle jeg tro disse så absolutt er et alternativ new_yes.gif

 

Et annet poeng er jo at valgmuligheter alltid er en positiv greie. Jo flere alternativer man har, jo større er sjansen for at alle finner noe man liker.

 

Rent personlig synes jeg designet var ganske så pent thumbup.gif

Endret av Tan28
Lenke til kommentar

Miljøbevisst, men likevel blir det brukt eksklusive tresorter i frontpanelet? Jeg tipper det er høy sannsynlighet for at det er tresorter som er relativt sjelden.

 

Da tippet du feil. De typer trevirke som er nevnt er ekstremt vanlige og lite eksklusive (rosewood kan egentlig være hva som helst). Men finishen er fin likevel.

Lenke til kommentar

Nei slettes ikke! Dette var bare latterlig. Direkte latterlig. Overpriset søppel.

Og den store der skal de ha 8.300 NOK PLUSS 4.000! NOK for et TASTATUR?????? Er verden blitt helt sinnsyk??? Stygge var de som selveste saxxn.

 

Du ser at det tastaturet er i heltre? Det kan kanskje forklare LITT av prisen...

 

Joda, de var ganske høyt priset, og man kan få langt kraftigere og bedre maskinvare for samme sum - men igjen, mange vil ha noe enkelt som bare virker, og ser det i tillegg pent ut (jada, jeg vet at smaken er forskjellig) så er det enda bedre.

 

Til kommentaren om at det er tåpelig å bare ha dock for iPhone: Det er den eneste telefonen det er MULIG å lage dock til, og vite at den passer - om ikke, så måtte de laget en dock for hver eneste smarttelefon i Android-serien, f.eks. (omtrent) i tillegg til diverse andre merker og OS - det er ikke mye poeng i.

Lenke til kommentar

Nei slettes ikke! Dette var bare latterlig. Direkte latterlig. Overpriset søppel.

Og den store der skal de ha 8.300 NOK PLUSS 4.000! NOK for et TASTATUR?????? Er verden blitt helt sinnsyk??? Stygge var de som selveste saxxn.

 

Du ser at det tastaturet er i heltre? Det kan kanskje forklare LITT av prisen...

 

Joda, de var ganske høyt priset, og man kan få langt kraftigere og bedre maskinvare for samme sum - men igjen, mange vil ha noe enkelt som bare virker, og ser det i tillegg pent ut (jada, jeg vet at smaken er forskjellig) så er det enda bedre.

 

Til kommentaren om at det er tåpelig å bare ha dock for iPhone: Det er den eneste telefonen det er MULIG å lage dock til, og vite at den passer - om ikke, så måtte de laget en dock for hver eneste smarttelefon i Android-serien, f.eks. (omtrent) i tillegg til diverse andre merker og OS - det er ikke mye poeng i.

 

Pokker ta man skal være bra svieseblind og vindskjeiv før man blåser 4.000 kroner på et tastatur. Evt. lettere hjernedød. Nei disse prisene var bare helt sjuke. De som kjøper det tastaturet skulle hatt seg en på trynet rett og slett. Og skijter helt i smaken til folk. De kan like tre så mye de vill, men prisene er jo sinnsyke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...