Gå til innhold

Phantom ekte eller ikke?


Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva med oss som ikke har bredbånd....?

 

Når tiden er inne for at Phantom konsollen skal komme i butikkene, trur jeg bredbånd er tilgjengelig for de fleste.

 

Og hva skjer hvis man klarer og herpe konsollen etter at man har lasta ned masse spell? Jeg synes at det med lastinga er bare rett og slett DUMT!

 

Trur man får en nøkkel eller no når man laster ned spillet, så om man er så uheldig å ødelegge harddisken eller no, så kan man laste ned på nytt gratis.

Lenke til kommentar

Trur man får en nøkkel eller no når man laster ned spillet, så om man er så uheldig å ødelegge harddisken eller no, så kan man laste ned på nytt gratis.

 

Det hadde jo bare vært helt konge, så kan man bare gi vekk nøkkelen til alle vennene sine. jaaaaaaaaaa...

Lenke til kommentar
Som sakt, bullshit!

 

Var det ikke noe med at selskapet ikke eksisterte når de anonserte "Phantom"? Eller husker jeg feil? :-?

 

Dem hadde ikke registrert seg når det ryktene kom første gangen, men nå ser jo alt greit ut, dem har tilogmed en nydelig hjemmeside :)

 

Jeg håper dette er ekte, burde være mulig i min mening.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...