Gå til innhold

Ingen vil jobbe med L.A. Noire-utvikler (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nobady cares de har vert her side 80 tallet og who knows mere.

 

De vil komme seg på føtterne hvorfor , Vel forrdi de står bak ganske brae spill ..

 

Let it go Hollywoood and let them breath ...

 

du kjønner vell at selv kor bra spillet er så liker ingen og jobbe 7 dager i uka til 14 timer per dag?

 

om dei vil ha folk må dei punge ut, dette er det dei får når dei gjorde slik dei gjorde. uansett kor bra spillet er så har det ingen ting med sken og gjøre

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg L.A. Noire var en katastrofe, og har ikke hørt om noe annet spill fra den kanten. De burde kanskje heller slutte mens de er "på topp" og lete i jobbannonsene. :p ("på topp" er svært relativt i denne sammenhengen.)

 

Og jada, jeg vet noen faktisk liker L.A. Noire, så la meg ta det jeg synes er bra og dårlig i en spoiler bare for å ha det gjort.

 

 

Bra:

- Ansiktsanimasjonen.

 

Dårlig:

- Grafikken

- Lyden

- Historien

- Ensformige oppdrag (dra til åsted - finn bevis - let opp fyr - løp etter ham som en tulling - avhør - fyren blir arrestert uansett hva du sier)

- Valg uten konsekvenser (valge konsekvent "feil" valg i forhør, men fyren ble arrestert likevel.)

- Umulig å overse bevismateriale fordi du ikke får lov til å gå fra åstedet før du har funnet alt av betydning)

- Hakking selv til fots på PS# - når du står i ro (!)

Og så videre. Ikke så rart ingen vil jobbe med den. :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...