Gå til innhold

Sommerens nettutgivelser (3DS, DSi, PC, PS3, PSP, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker den nye punktbaserte stilen - det gjorde det mye lettere å få en oversikt over spillene! Flytende tekst har så klart sine fordeler også, men jeg kjenner at dette ble mer oversiktlig.

 

Jepp -samtidig ble artikkelen usedvanlig uinteressant å faktisk lese.

 

Kan også nevne at Insanely Twisted Shadow Planet bruker musikk fra Dimmu Borgir i spillet. Bare sånn at vi får den norske kvota :p

Lenke til kommentar

Jeg installerer Cthulhu Saves The World akkurat nå og fikk med Breathe of Death VII gratis. Det er kanskje verdt å nevn. ;)

 

Har nesten spillt igjennom Cthulhu Saves the World og det er fantastisk, og de har inkludert så mye humor og lignende. Description av forskjellige enemies er også genialt. (husk å lese på Fire Fairy)

 

Har ikke prøvd Breath of Death VII enda, men tenker nok det er noe av det samme.

 

I et par ord: Absolutt verdt det!

Lenke til kommentar

Digger humoren i Cthulhu Saves The World. :p

 

 

 

 

 

Selve gameplayer minner veldig mye om old-school Final Fantasy og (kanskje mer) Dragon Quest, men det er jo en stor bonus. :) Jeg spiller for øvrig med Director's Commentary. Lærer mye rart der. For eksempel har de en bro vi kan gå under ganske tidlig for å vise frem motoren, men det er svært få anmeldelser som bryr seg om det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...