Gå til innhold

Sikkerhetseksperter hudfletter Chrome OS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netbooks og tablets er vell på en måte to forskjellige markeder? Du ser ikke journalister osv dra med seg en tablet på konferanser hvor de skal skrive artikler i en fart og publisere disse sporenstreks?

 

Klart de kan gå for en tablet + eksternt tastaturløsning men jeg tror fremdeles mange går for netbooks for å kunne kjøre fullverdige operativsystemet osv osv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kjenner du ikke meg,

Jeg har kjøpt meg en Acer Iconia 500 og er strålende fornøyd med den, men den er selvsakt ikke en datamaskin i den forstand men yperlig til nettbruk facebook gmail og småspill i kedelige sunder her nede i Bulgaria ( sunny b) :-)

Men smaken er som baken altså delt angående det meste her i verden. :innocent:

Lenke til kommentar

Uavhengig av dette, er ikke Chrome OS "too little, too late"? Markedet er vel på vei bort fra netbooks, og til tablets?

Skal ikke se bortifra det. Spesielt når muligheter som Asus EEE Transform dukker opp. Mange som kjøper disse produktene kjøper dem for mobiliteten sin skyld, og jeg kjenner flere nå som har tablets enn netbooks.

 

Selv kommer jeg ikke til å gå for en slik løsning før jeg får et noe mer fullverdig operativsystem som Ubunutu, Lion eller Windows 7, og ikke disse mobil-operativsystemene, samt muligheten til å boote opp fra minnepenn eller ekstern CD/DVD-rom. Var faktisk ikke lenge siden jeg kjøpte meg en netbook fremfor en tablet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...