Gå til innhold

Minecraft får egen spillmesse (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, folk klager. Jeg betalte 7 EUR for og har fått igjen pengene mine og vel så det.

 

Haters gonna hate

 

Han var helt klar på at utgivelsen var samtidig som Skyrim. Underteksten på utgivelsesdatoen var "Us too" eller noe sånt.

Mener å ha lest at det var problemer med å skaffe lokaler til Minecon som førte til endret dato.

Lenke til kommentar

Bedre at de bruker lang tid forrhold til (ehm IW som lanserer spill med 1 års mellomom med million buggs)

 

Og Minecraft har ikke en million bugs?

 

*Host,host* Minecraft koster 120,-kr nå. Det er fortsatt i beta..

Cod derimot er et fullverdig spill som koster 599,-kr

Minecraft lages av et spill firma på 10-12 personer, mens Cod lages av firma på 70-100 personer!

Lenke til kommentar

*Host,host* Minecraft koster 120,-kr nå. Det er fortsatt i beta..

Cod derimot er et fullverdig spill som koster 599,-kr

Minecraft lages av et spill firma på 10-12 personer, mens Cod lages av firma på 70-100 personer!

 

Når Notch bruker flere måneder på en oppdatering og det kommer haugevis av bugs hver gang, tviler jeg på at det blir så mye bedre fra versjon 0.99 til 1.0.:tease:

Lenke til kommentar

Må si meg enig at utviklingen til Minecraft går litt for sakte, spiller heller Terraria som faktisk har mye fungerende innhold. Per dags dato føler jeg at Minecraft er mer et byggeklossespill for kreative sjeler fremfor noe annet.

 

Det er nok fint og bra for enkelte, men for meg så blir det for dølt over tid. Om de kunne fått inn mye av funksjonaliteten som Terraria har per i dag så hadde spillet vært langt bedre, men innen de får til det så har vell Terraria løftet ting opp på enda et høyere nivå igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...