Gå til innhold

Tilbake til sjørøvertiden i Port Royale 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja vil ha også og pirate spill singler player. pirates of the burning sea er kult da

 

Spennende! Forresten, noen som vet om spill som ligner Pirates of the Burning sea? Som er singleplayer vel og merke? Og kanskje av nyere kaliber?

 

Vell du kan prøve "Pirates of Black Cove", spillet kom ut noen dager siden og ser bra ut.

 

Test demoen først!

Lenke til kommentar

Er rett å slett pisslei pirat spill med fargerike laguner, søte piratjenter, slemminger me skjegg og lapp over øye bladibladishit.. Når jeg fikk vite at paradox skulle lage Piratspill må jeg ikke si det var Pirates of Black Cove jeg fikk i hode. Hvor blir det av de skikkelige mørke pirat spillene me skjørbuk, skitne horer, mord, slakting av høyremenn i fine uniformer?! Må alle pirat spill være en kopi av Sid Meier's Pirates?

Lenke til kommentar

Er rett å slett pisslei pirat spill med fargerike laguner, søte piratjenter, slemminger me skjegg og lapp over øye bladibladishit.. Når jeg fikk vite at paradox skulle lage Piratspill må jeg ikke si det var Pirates of Black Cove jeg fikk i hode. Hvor blir det av de skikkelige mørke pirat spillene me skjørbuk, skitne horer, mord, slakting av høyremenn i fine uniformer?! Må alle pirat spill være en kopi av Sid Meier's Pirates?

 

Syns da Sid Meier's Pirates ikke var så rosenrødt akkurat jeg da! Er derimot enig i at forhærligelsen av pirater begynner å gå litt langt. Skulle tro man ikke var klar over hvordan pirater var (de var verre før enn idag) og tror alt var fryd og gammen. Referer til Pirates of Carribean hvor Keira har en rørende tale om frihet til drap og voldtektsmenn.

 

Skulle likt noe litt mer realistisk, Paradox sitt nyeste virket sært. Har lastet ned demoen, men ikke testet enda. Vegrer meg nesten litt, seilskip med jetmotor ser det ut til.

 

Edit: testet demoen. Jeg spilte 10 minutt, så ga jeg meg. På den tiden hadde jeg bare seilet rundt i båten og prøvd å avskjære ett skip. Hele greia virket bare veldig harry, det virker som de prøver å hente litt av humoren fra Monkey Island, men feiler.

 

Så ja, om noen har noen gode pirat spill er det bare å komme med de :p

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar
Syns da Sid Meier's Pirates ikke var så rosenrødt akkurat jeg da! Er derimot enig i at forhærligelsen av pirater begynner å gå litt langt. Skulle tro man ikke var klar over hvordan pirater var (de var verre før enn idag) og tror alt var fryd og gammen. Referer til Pirates of Carribean hvor Keira har en rørende tale om frihet til drap og voldtektsmenn.

 

Skulle likt noe litt mer realistisk, Paradox sitt nyeste virket sært. Har lastet ned demoen, men ikke testet enda. Vegrer meg nesten litt, seilskip med jetmotor ser det ut til.

 

Edit: testet demoen. Jeg spilte 10 minutt, så ga jeg meg. På den tiden hadde jeg bare seilet rundt i båten og prøvd å avskjære ett skip. Hele greia virket bare veldig harry, det virker som de prøver å hente litt av humoren fra Monkey Island, men feiler.

 

Så ja, om noen har noen gode pirat spill er det bare å komme med de :p

 

 

Port Royale

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Er rett å slett pisslei pirat spill med fargerike laguner, søte piratjenter, slemminger me skjegg og lapp over øye bladibladishit.. Når jeg fikk vite at paradox skulle lage Piratspill må jeg ikke si det var Pirates of Black Cove jeg fikk i hode. Hvor blir det av de skikkelige mørke pirat spillene me skjørbuk, skitne horer, mord, slakting av høyremenn i fine uniformer?! Må alle pirat spill være en kopi av Sid Meier's Pirates?

 

Gode poenger.De ser så barnslige ut disse piratspillene,også er det vel ikke så mye forskjellig å finne på,en å plyndre andre skip og selge varene etterpå.

Konseptet er utdatert,syntes jeg da..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...