Gå til innhold

Desse godbitane kjem i august (iPad, iPhone, PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser også mest frem til Xenoblade Chronicles. Jeg tror det blir det første japanske rollespillet jeg kjøper til den konsollen, og det sier i grunn noe om utvalget etter at konsollen er vært på markedet i så mange år. Men, nå får vi dette og Sakaguchi's siste spill Last Story er på vei, så det begynner å lysne litt. Mange omtaler også Pandora's Tower som det tredje store japanske rollespillet som er på vei til Wii, men jeg prøvde det såvidt i Tokyo for noen uker siden og det fortonte seg mer som et tredjepersons actionsspill den korte stunden jeg spilte.

Lenke til kommentar

Jeg ser også mest frem til Xenoblade Chronicles. Jeg tror det blir det første japanske rollespillet jeg kjøper til den konsollen, og det sier i grunn noe om utvalget etter at konsollen er vært på markedet i så mange år. Men, nå får vi dette og Sakaguchi's siste spill Last Story er på vei, så det begynner å lysne litt. Mange omtaler også Pandora's Tower som det tredje store japanske rollespillet som er på vei til Wii, men jeg prøvde det såvidt i Tokyo for noen uker siden og det fortonte seg mer som et tredjepersons actionsspill den korte stunden jeg spilte.

 

Samme her, gleder meg veldig til Xenoblade, på tide at Wii får et skikkelig rollespill. Det finnes jo Sakura Wars, vet ikke om du har testet det? Det er et strategi-rpg med en del dating-simelementer. Jeg anbefaler det om du liker strategi-rpger.

 

Pandora's Tower virker å være et actionspill med rpg-elementer ja, tror nok det har mer med timing enn realiteter å gjøre at dette blir kalt et av de "tre store rpg-ene" til Wii.

 

Gleder meg forøvrig også veldig til Deus Ex, orginalen er den beste 3D-shooteren noensinne etter min mening, så dette blir spennende!

Lenke til kommentar

Kan vi vente oss en anmeldelse fra dere på det nye Pirates-spillet etterhvert? Siden det tydeligvis er et "lite" spill er det jo sikkert ikke førstepri,men jeg har lagt meg til en liten uvane om at jeg alltid sjekker hva dere mener om spill før jeg evt kjøper det, siden dere som oftest har meget gode og detaljerte anmeldelser så jeg håper virkelig dere kommer med en om dette spillet også. Men uansett, keep up the good work, dere har virkelig utviklet gamer.no til å bli en fantastisk side, og har alltid masse nyheter og info om kommende spill osv :thumbup:

 

PS: Ang FIFA12, når vil dere antakelig komme med en full anmeldelse, før eller etter offisiell slippdato?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...