Gå til innhold

Anmeldelse: Warhammer 40,000: Kill Team (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warhammer melket? Tja.

 

De er utrolig strenge med hvem som får gi ut noe som helst med warhammer, dog når de faktisk gir utviklere lov suger det som oftest.

 

Eneste jeg kan komme på som ikke er helt ubrukelige er Dawn of War serien for PC.

Lenke til kommentar

Nei, Warhammer serien er ikke melket ennå. Det kommer fortsatt ut meget bra spill i serien.

 

Dawn of War... :love:

 

En serie kan være "melket" selv om det fortsatt kommer bra spill i serien. Jeg henviser til COD, Battlefield, Need for Speed og delvis Assassin's Creed.

 

Når det er sagt føler ikke jeg at Warhammer er blitt "melket". Hater det uttrykket, for det er så sterkt assosiert med noe negativt.

Lenke til kommentar

Er det et til spill som Kommer i september, eller var dette det spillet? :0

 

Det er to spill som ser veldig like ut. Warhammer 40000: Kill Team og Warhammer 40000: Space Marine. Space Marine kommer i september, og er såvidt jeg forstår et litt mer "avansert spill" med mer historie, flere moduser (multiplayer). Det er dessuten ikke konsollekslusivt.

Lenke til kommentar

Er det et til spill som Kommer i september, eller var dette det spillet? :0

 

Det er to spill som ser veldig like ut. Warhammer 40000: Kill Team og Warhammer 40000: Space Marine. Space Marine kommer i september, og er såvidt jeg forstår et litt mer "avansert spill" med mer historie, flere moduser (multiplayer). Det er dessuten ikke konsollekslusivt.

 

Også viktig å merke seg at Space Marine etter hvert endte opp med å bli utviklet av Relic, altså de som tidligere har behandlet WH40k-lisensen best med Dawn of War-spillene. Ser selv veldig fram til Space Marine. :)

Lenke til kommentar

har spillt igjennom dette og jeg synes det fortjener litt bedre enn middels. og jeg hadde ikke noe problem med å spille alene.

 

greit nok at det er litt kort, men hadde det blitt bedre om det var lengre? vil du egentlig ha mer av det samme?

 

dessuten er survival delen ganske morsom, og det har en timer, slik at du kan hele tia prøve å forbedre deg og konkurere med venner. gleder meg til å teste det i coop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...