Gå til innhold

Slutt for Red Faction (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Volition lager vel også Saints Row, så de klarer seg nok. Armageddon var et fullstendig feilskjær etter Guerrilla - dersom de hadde gått med den åpne, ødeleggelsesfokuserte modellen fra forgjengeren og så inkludert det beste som kom ut av Armageddon - magnetgreien - hadde de hatt en sikker publikumsuksess, uten å bruke halvparten så mye på markedsføring som de gjorde med Homefront-kalkunen.

 

Skjønner ikke helt hva THQ driver med for tiden - hvor mange gode, originale IP-er skal de skusle vekk på halvhjertede Gears- og CoD-kloner før de tar til vett? Ser lite av Danny Bilson sitt "nyskapende, dristige og kreative" THQ her.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Oi. Dette var jo en skam. Jeg har elsket RF spillene siden jeg var liten, spesielt det første. De skulle gjort en re-make av det første spillet, bedre grafikk og ny storyline. Det hadde vært heftig. Så synd at denne spill serien er over. Håpet virkelig på flere spill i Red Faction serien :(

Lenke til kommentar

Gamer har ikke blitt nynorsk, men en av de ansatte skriver på sidemål. Selv liker jeg ikke dette men man kan jo alltids scrolle ned til konklusjonen.

 

Sidemål for deg. Hovedmål for han, antar jeg. Greit å lese litt god nynorsk for de av dere som fremdeles går på skolen. Ta det som gratis trening i å forstå sidemål om bokmål er hovedmålet deres. Det er jo ofte det som er problemet, at man ikke leser så mye på sitt sidemål.

 

Selv synes jeg det er absolutt kurant at det er et fritt språk. Folk trenger ikke å like det, men de tar absolutt ingen skade av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Slutten på Armageddon var så latterlig urealistisk...så teit som jeg var trodde jeg det var en bedre versjon av guerilla men spillet er mye dårligere enn filmen Total Recall.

Lenke til kommentar

legger igjen en tilbakemelding her også:

 

Jeg kan godt være med på at nynorsk er et skriftsmål som er viktig/pent for et fåtall personer i norge, og at det er "viktig" å holde på tradisjoner og gammelt språk... Men for min del trekker det ned på artiklene her på gamer.no

 

No offence til artikkelfofatter eller andre som holder nynorsken kjært, men for meg har nynorsken bare vært en plage på skolen og et heller sært skrift-/talemål.

Lenke til kommentar

legger igjen en tilbakemelding her også:

 

Jeg kan godt være med på at nynorsk er et skriftsmål som er viktig/pent for et fåtall personer i norge, og at det er "viktig" å holde på tradisjoner og gammelt språk... Men for min del trekker det ned på artiklene her på gamer.no

 

No offence til artikkelfofatter eller andre som holder nynorsken kjært, men for meg har nynorsken bare vært en plage på skolen og et heller sært skrift-/talemål.

 

Vær glad det ikke er gammelnorsk vi prater om her :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...