Gå til innhold

Ny spill-bærbar for hvermannsens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser selv etter en erstatter for min stasjonære PC da jeg trenger en bærbar i en periode, og denne ser meget bra ut. På CDON har de DX modellen hvor det står at den har en i5 2410, GT 555M og FullHD skjerm til 6999,-

Er ingen på lager enda, men jeg håper den kommer inn snart, er jo en meget bra pris.

 

Her er link: http://cdon.no/elektronikk/msi_ge620dx_intel_i5-2410m_4gb_500gb_15.6_w7hp_gtx555m-14837164

Lenke til kommentar

Selv har jeg en MSI GX660R med full-hd skjerm og AMD5870 og angrer ikke. Spill som må i lavere oppløsning blir selvagt litt uklare. Men siden jeg bruker maskina en god del til browsing, epost o.l. i tillegg til spill så tar jeg heller full-hd med skalering i spill enn å krangle med å få plass til ting på desktoppen ellers. 1600x900 hadde vært en fin mellomting da.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Oppløsningen er en fordel da spill i 1920x1080 krever dobbelt så mye av grafikkortet.

 

toazty:

Du må gjerne lenke til den ASUSen du nevner. Får ikke det du skriver til å stemme.

du har helt rett var litt kjapp i skrivinga mi der, :/

men den pc'en jeg mente var asus k53Sv ,

etter å ha lest nøye så ser jeg det er litt større forskjell enn det jeg trodde,

Lenke til kommentar

Skalering av lavere oppløsning er ubehagelig å se på i forhold til 1:1.

De som trenger høyere oppløsning får kjøpe en høyere modell.

 

Og igjen: Det spørs på skjermen.

Har sett skjermen som ikke engang kan skalere 1/2 aspectration opp korrekt, og så har jeg sett skjermer som kan skalere virkelig banalt bilde opp på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...