Gå til innhold

Catherine til Europa (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kan bare glede dere!

 

Jeg har spilt den japanske versjonen et par ganger og dette er helt klart en klassiker. Det er lett å tro at spillet er myntet på kåte tenåringsgutter når man ser bildene, men det som er av erotikk i spillet passer utmerket til historien. Historien er forøvrig veldig godt skrevet og det er en fryd å følge Vincent natt og dag.

 

Spillet er sonefritt så det er bare å bestille...

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestiltee også Love is Over Deluxe Edition fra videogamespluss og fikk samme meldign som baltie. Kjenner jeg gleder meg veldig nå, dette har alle muligheter til å bli en kultklassiker. En perle jeg elsker, og som for få vil få høre om, akkurat som med Nier.

Nier... Ah, jeg har enda ikke helt skjønt alt som skjedde i det spillet, men for en opplevelse. Et av få spill jeg har spilt igjennom de siste åra, og det var verdt tiden brukt. Hører fortsatt på soundtrack-CDen fra tid til annen.

 

Ellers har må jeg si at for min del har Persona-spillene har vært en vinner, så jeg har store håp for Catherine. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor liker asiatiske folk jentunger med store pupper ? Nesten alle spill derfra er på grensen til grotesk.

Vel.. Jenter med store pupper er ingenting i forhold til enkelte andre ting de fifler med. Mye rart innen Hentai. Høres tentakkel-sex tiltalende ut? Tenkte ikke det. ;) På den andre siden tror jeg nok de ser rart på litt av det vi i den vestlige verden driver med.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...