Gå til innhold

Angry Birds-studio går for megarekord (iPhone, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri likt angrybirds. Ikke er det nyskapende og revolusjonerende heller, ettersom det finnes eldre og ganske like spill.

 

Det var akkurat det jeg skulle si, spillet er verken revolusjonerende eller nyskapende. Tror greia er den at konseptet, at griser har stjålet eggene til fuglene satt i et barnslig perspektiv, er det som faktisk slår an. Andre lignende spill pleier jo å handle om å ødelegge et tårn med f.eks. en katapult.

Lenke til kommentar

På hver eneste Angry Birds artikkel jeg har lest kommer "Alt for opphypa" kommentarene. Jeg er uenig. Det er ingen, så vidt jeg vet, som har sagt at det er et spill med samme dybde som World of Warcraft, bedre grafikk enn BF3, dypere historie enn BioShock and so on and so forth. Det er et spill som er perfekt når du sitter på porselenstrona og har mye å få av hjerte. Ikke noe mer i mine øyne, og det er greit for meg, det skal bare spilles når man venter i kø, en mellomlang biltur eller venter på at kvinnfolket kjøper sko. Om Rovio lager et MMO, en FPS, et strategispill og et musikkspill ut av Angry Birds konseptet blir det og melke kua for hardt, men for tiden skal du bare skyte fugler på griser/aper/andre fugler og det holder til akkurat det, intet mer, intet mindre.

Lenke til kommentar

Har aldri likt angrybirds. Ikke er det nyskapende og revolusjonerende heller, ettersom det finnes eldre og ganske like spill.

Det er litt sånn Apple over det; hverken nytt eller revolusjonerende på noen måte, men pakket inn på en måte som apellerer til veldig mange som samtidig tror at dette er noe nytt.

 

Lignende ('crush the castle' og sånt) spill har jo vært tilgjengelige siden PC'en kom på sent 80-tall.

Lenke til kommentar

Det er ett spill ment for tidsfordriv i mine øyner, og det funker det veldig bra til! Men at noen liker og spille det hele tia og opptil flere timer er deres valg, men for meg er det et simpelt spill som t.d Snake, tetris og mange andre spill. Og tipper her er flere som har spilt snake og tetris i mange timer, så er vel noen som finner gleden av å spille angry birds også? :)

 

Men å dra den sålangt som å lage filmer og konventere det til PC, xbox og ps3 er da å melke kua (som en lengre oppe skrev). Så for håpe de holder det til smarttelefoner!

Lenke til kommentar

Serriøst? Angry Birds er jo ekstremt kjedelig.

Spillte det i ca 30min på pc'n (pirat), og kan trygt si at dette er en app passet kun for iPhone brukere.

 

Du spilte et gratisspill pirat? Hvordan fikk du til det?

 

Spillet er ikke gratis for pc ^^)

 

Åjoda det er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...