Gå til innhold

Ville du brukt 800 000 på denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det er sagt så hadde det ikke vært helt gale om det kom en Bang&Olufsen på plass for mobiler. Altså at de både er kvalitet og ser litt annerledes ut, slik som de på bildet. Så kan de markedsføres litt slik som armbåndsur. Disse kan jo også bli ganske dyre basert på merke og utseende, og selger som bare det. :)

Lenke til kommentar

HVIS noen kjøper denne, så synes jeg direkte synd i dem!

 

Jeg misunner deres kjøpekraft ^^

 

Ville heller for kalt det kjøpesyke.

 

Bruke nesten en hel million kroner på tull, tenk over dette; En telefon til 5k er mer verdt enn denne til 800k (ikke i penger, men i innhold selvfølgelig).

 

 

Nei, når man lager og SELGER ting som dette, er det er tegn på at det finnes for mange idioter i verden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HVIS noen kjøper denne, så synes jeg direkte synd i dem!

 

Jeg misunner deres kjøpekraft ^^

 

Ville heller for kalt det kjøpesyke.

 

Bruke nesten en hel million kroner på tull, tenk over dette; En telefon til 5k er mer verdt enn denne til 800k (ikke i penger, men i innhold selvfølgelig).

 

 

Nei, når man lager og SELGER ting som dette, er det er tegn på at det finnes for mange idioter i verden...

 

Det er ikke i prinsippet noe sykere å kjøpe dette enn en bil til 5-6 mill, eller et hus/hytte til 20-30 mill.

 

Det handler om hva man har, hva man tjener og hvor mye investeringen er i forhold til dette.

 

For en uteligger vil det være helt ufattelig tåpelig å kjøpe en mobil til 5k også...

Lenke til kommentar

HVIS noen kjøper denne, så synes jeg direkte synd i dem!

 

Jeg misunner deres kjøpekraft ^^

 

Ville heller for kalt det kjøpesyke.

 

Bruke nesten en hel million kroner på tull, tenk over dette; En telefon til 5k er mer verdt enn denne til 800k (ikke i penger, men i innhold selvfølgelig).

 

 

Nei, når man lager og SELGER ting som dette, er det er tegn på at det finnes for mange idioter i verden...

 

Det er ikke i prinsippet noe sykere å kjøpe dette enn en bil til 5-6 mill, eller et hus/hytte til 20-30 mill.

 

Det handler om hva man har, hva man tjener og hvor mye investeringen er i forhold til dette.

 

For en uteligger vil det være helt ufattelig tåpelig å kjøpe en mobil til 5k også...

 

Skjønner hvordan du tenker, men kjøper du en bil til 5-6 mill, så får du gjerne en kvalitetsbil som er verdt det, mens i dette tilfellet får du en elendig mobil der eneste verdi er det den er laget av..

Lenke til kommentar

Skjønner hvordan du tenker, men kjøper du en bil til 5-6 mill, så får du gjerne en kvalitetsbil som er verdt det, mens i dette tilfellet får du en elendig mobil der eneste verdi er det den er laget av..

 

Jeg skjønner hvordan du tenker også... Du føler at det er så totalt waste of money å betale så mye for en telefon som ikke en gang i nærheten leverer noe specs man kan skryte av...

 

Unntatt gull og glitter da ^^

 

Men det er sistnevnte som er viktig for fjols med for mye penger :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...