Gå til innhold

SwifKey X til både mobil og nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man nå gå fra "SwiftKey X Beta" til "SwiftKey X"?

Ja, men ikke uten å ende opp med å ha både beta-en og fullversjonen installert samtidig - samt at du må rekonfigurere fullversjonen. Mulig dette unngås hvis du klikker linken som popper opp med jevne mellomrom, men dette fungerte ikke helt hos meg.

 

(Du kan selvfølgelig fjerne beta-versjonen før/etter install av fullversjon)

Endret av Saiko
Lenke til kommentar

Jeg brukte mange timer på å finne en beta av Swype som fungerte med norsk ordbok for en stund siden. Jeg var overbevist om at dette var den mest intuitive måten å skrive på, og var veldig imponert de første dagene. Etter hvert gikk det opp for meg at det var egentlig relativt slitsomt å skrive med det, selv om jeg lærte meg hauger av forskjellige swypes ("gestures" for å gjøre ting). Til slutt gikk jeg tilbake til det vanlige tastaturet, og syntes egentlig det fungerte bedre. Nå kjøpte jeg meg swiftkey x, og det ser faktisk ut til å fungere veldig bra! Den lærte også ordene mine fra mine sendte sms-er med en klikk.

 

Etter å ha prøvd å skrive litt syntes jeg det fungerer utmerket, og for en gangs skyld kan jeg faktisk stole fullt og helt på autokorrekturen; når jeg har gjort det med både swype og den standard skrivemåten ender jeg alltid opp med en historie full av ord som ikke gir mening. På swype var det enda vanskligere å gå tilbake og slette/redigere/legge til/slette et ord fra ordboken.

 

Satser på at SwiftKeyX og jeg kan bli gode venner!

Lenke til kommentar

Når dere skriver at "Begge disse applikasjonene kommer med norsk språk", mener dere norsk tastaturlayout eller støtte for norsk ordbok?

Begge deler :)

 

Programmet leser og gjennom sms, facebook profilen, gmail-kontoen og twitter kontoen din for å lære hvordan du skriver(du bestemmer selv om du tillater den å lese gjennom).

 

Du velger også hvilke ordbøker du ønsker å laste ned, og det kommer stadig oppdateringer, som du får melding om du vil oppdatere!

Endret av everlong
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...