Gå til innhold

Symbian blir oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye muligheter og oppdaterte programmer til mange Nokia-telefoner.

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/symbian_blir_oppdatert/100093" title="Symbian blir oppdatert">Symbian blir oppdatert</a>

 

Og hvor er PR2.0 aka "Anna" til E7, N8 og C7?

 

Kjenner flere som har byttet vekk sine N8 og C7 til fordel for Androidtelefoner fordi Nokia bruker altfor lang tid til å rulle ut oppdateringer som var annonsert før 2011.. N8 for eksempel er en svært god telefon etter min mening, men den er ikke feilfri. Ovi-store har kun blitt bra helt nylig, nyeste Ovi store kan nesten sammenlignes med Market på Android. Altfor sent har Nokia innsett at de har hatt en jobb å gjøre her.

 

Jeg håper Nokia fortsatt vil eksistere i en årrekke fremover. Selvom de har bommet grovt på programvarefronten siste årene, så har de likefullt noen av de fysisk beste produserte telefonene på markedet etter min mening. Derfor ser jeg faktisk også veldig frem til å se Nokia sine Windowstelefoner. Er skeptisk til OS'et, men har heller aldri prøvd WP7 i det hele tatt. Derfor blir det også feil om jeg skulle dømt OS'et nedenom og ned basert på noe jeg aldri har brukt..

Lenke til kommentar

Anna oppdateringen ble annonsert for noen uker tilbake.

 

http://www.amobil.no/artikler/snart_faar_du_ny_nokia_n8/99572

 

Det har vært lovet -store- oppdateringer til S^3 siden 2010, de skulle være -ferdig- tidlig i år. (Feb-Mar). Nå får vi -kanskje- en middels/liten oppdatering i August, om vi er heldige.

 

En annen stor oppdatering skulle være ferdig til oktober, men jeg tror ikke vi noensinne får se den.

Lenke til kommentar

Latest software release for Nokia E72 is 071.004 * :whistle:

 

Jeg tror denne oppgraderingen som dere prater om her i dag, kom for nesten 14dager siden...

 

Changelog of Nokia E72 Firmware Version 071.004-July 2011 Update

1.Web Browser updated to v7.3.1.26

2.Ovi Maps updated to v3.04 10wk32 b04

3.Smiley support in SMS / MMS

4.Mail client updated to v3.13

5.Performance improvement.

6.More stable now

Lenke til kommentar

Nyeste programvareversjon for Nokia E72 er 071,004 *

 

Nye, raskere versjon av nettleseren, inkludert web-søk integrert i web adressefeltet, og støtte for flere vinduer

 

Her og Nå applikasjon som gir deg tidsriktig informasjon om din nåværende posisjon, inkludert værmelding og informasjon om lokale filmer, restauranter og events

 

Uttrykksikoner kan brukes i tekst-og multimediemeldinger

 

Nye versjoner av Maps og Ovi Store

 

Ovi Contacts fjernet

 

Generell ytelse og brukervennlighet forbedringer

Lenke til kommentar

Etter flere år med touch telefoner hvor batterilevetiden er like utholdende som en tenåringsgutts første erfaring. Må jeg si jeg elsker min Nokia E6-00. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke visste om disse fantastiske mobilene før nylig.

 

Og OVI store er vel ikke noe å skrive hjem om, men de har nå det man trenger. Nesten, for man trenger også altslags dritt en ikke trenger, og det drittet har ikke OVI store.

Lenke til kommentar

Etter flere år med touch telefoner hvor batterilevetiden er like utholdende som en tenåringsgutts første erfaring. Må jeg si jeg elsker min Nokia E6-00. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke visste om disse fantastiske mobilene før nylig.

 

Og OVI store er vel ikke noe å skrive hjem om, men de har nå det man trenger. Nesten, for man trenger også altslags dritt en ikke trenger, og det drittet har ikke OVI store.

 

E6 har jeg ikke prøvd, men er iallfall veldig fornøyd med min N8 :thumbup:

 

Ovi-store syns jeg er meget bra, syns jeg finner alt jeg trenger der, det siste året har jo Ovi-Store også vokst enormt i utvalg :)

Lenke til kommentar

Fikk oppdateringen til min e52 for godt over en uke siden. Den inkluderte smileys, noe jeg av Nokia fikk bekreftet var lisensiert og ikke kunne fjernes. Ellers ble telefonen litt raskere, samtidig som indikatoren som viser hvilke programmer som er åpne, noe oppdatert grafisk. Mer enn det har jeg ikke oppdatert, bruker dog ikke Nokiæ integrerte nettleser, og har ikke prøvd posisjonering innendørs siden oppdateringen. Men den har også tidligere kunnet finne hvor en var innendørs ved hjelp av wifi. Noe som hadde vært ønskelig på min telefon var at GPS sporingen kunne vært i gang raskere. Men det gjenstår og se om dette kan ha blitt retttet på. Det er uansett et rimelig utdatert system som man fort mister oversikten i.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...