Gå til innhold

Sony Ericssons nye flaggskip lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen blir jo ikke nødvendigvis så mye større av og gå fra 4,3 til 4,5 tommer skjerm.

 

Samsung sin Infuse er jo bare noen millimeter større enn SII'en .. nesten ikke merkbart i hånda.

 

Om produsentene klare og få skjermen til og dekke enda mere av telefonens overflate kan den faktisk bli mindre også :)

Lenke til kommentar

Telefonen blir jo ikke nødvendigvis så mye større av og gå fra 4,3 til 4,5 tommer skjerm.

 

Samsung sin Infuse er jo bare noen millimeter større enn SII'en .. nesten ikke merkbart i hånda.

 

Om produsentene klare og få skjermen til og dekke enda mere av telefonens overflate kan den faktisk bli mindre også :)

 

Hvis du ser 0.48 og 1.24 ut i

, så er nok ikke alle enige med deg når du sier det nesten ikke er merkbar forskjell;) Skal selv ha ny telefon etter sommeren, og må si jeg er meget skeptisk til å kjøpe en telefon som er større enn SGS2. Synes det blir litt spennende å se hvor stor skjerm Apple satser på også... Endret av DKH
Lenke til kommentar

Tror du virkerlig at man merker stort forskjell når man holder i disse telefonene?

 

Syntes man 4,5" er for stort så syntes man 4,3" er for stort. Skal man merke forskjell må man under 4"

 

Eller når man kommer opp i 4,7" som på HTC Eternity.

 

;)

post-128841-0-03000000-1310644820_thumb.jpg

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror man merker forskjell på de to mobilene ja! Det hører vi jo han kommenterer i videoen også.

 

Personlig synes jeg størrelsen til SGS2 er et absolutt maksimum, og håper derfor intenst på at kommende toppmodeller ikke utelukkende blir større enn denne. Da får Apple fort en iPhone-kunde til:P Men som du sa, hvis de klarer å gjøre telefonene mindre enn SGS2, men allikevel inkludere en 4,5" skjerm ved å minimere kantene, så sier jeg ja takk :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...