Gå til innhold

Slik betaler du for Dust 514 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg ikke er en stor fan av FPS på konsoll så må jeg si jeg ser frem til dette. Særlig spent på koblingen mot EvE Online.

Denne modellen er ikke helt ulik World of Tanks, hvor du må bruke spillvalutta for å betale premiumkonto. At de tar seg betalt er for meg helt uproblematisk, og støtter dem i å tenke langsiktig og at de vil skape en community ala det vi ser i EvE.

 

blir nok til at jeg skaffer meg PS3 for dette spillet hvis det fremdeles er like lovende ved release. Ellers så er det bare å håpe at PlanetSide 2 blir bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har tro på dette men det burde få en oppgradert pc versjon etterpå. Når dette er ett såpass risiko prosjekt burde det vært utgitt til xbox også.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan dem tør å ha det PS3 only. Greitnok pga overlegne hardwaren men Eve Online er mest avanserte MMO'et noensinne og så skal dem mixe det inn med et FPS spill og alt styres via en gamepad ? :O Skjønner ikke hvordan dem skal få det til .........

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan dem tør å ha det PS3 only. Greitnok pga overlegne hardwaren

 

 

Hvor er PS3 overlegen?

 

Jeg er enig med at jeg syntes det er lobotomert å gjøre det ps3 exclusive. Men på en annen måte så sikter de gjerne med dette mer mot casual gamers enn hardcore gamers som Eve spillere gjerne er. (Da tenker jeg på de som spiller lenger enn 6 mnd før de legger det fra seg.)

 

Hilsen 7 årig Eve spiller.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan dem tør å ha det PS3 only. Greitnok pga overlegne hardwaren men Eve Online er mest avanserte MMO'et noensinne og så skal dem mixe det inn med et FPS spill og alt styres via en gamepad ? :O Skjønner ikke hvordan dem skal få det til .........

 

overlegen hardware... den har kansje noen tall som er høyere enn Xbox 360, men nevn ett PS3 spill som gruser grafikken du finner hos Xbox. Og PS3 er ikke overlegen noe som helst etter dagens PC standard.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan dem tør å ha det PS3 only. Greitnok pga overlegne hardwaren men Eve Online er mest avanserte MMO'et noensinne og så skal dem mixe det inn med et FPS spill og alt styres via en gamepad ? :O Skjønner ikke hvordan dem skal få det til .........

 

overlegen hardware... den har kansje noen tall som er høyere enn Xbox 360, men nevn ett PS3 spill som gruser grafikken du finner hos Xbox. Og PS3 er ikke overlegen noe som helst etter dagens PC standard.

 

PS3 er ikke "overlegen", men ingen kan si noe i mot at PS3 er kraftigere enn xbox. Hvorfor blander du inn PC når det er konsoller vi snakker om? PC har alltid, og vil alltid være mange steg foran konsoll...

Lenke til kommentar

Mulig det har noe med Xbox Live og koblingen til EvE som gjør at de velger PSN exlusive. Ellers så vil det vel være problematisk å kjøre PC og PS3 spillere samtidig på samme server. (Noe de nødvendigvis må gjøre hvis de skal kobles i sanntid mot EvE.)

 

Personlig så mener jeg at PC er den suverent mest overlegne plattformen for spill, og skulle ønske Dust 514 kom for PC.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan dem tør å ha det PS3 only. Greitnok pga overlegne hardwaren men Eve Online er mest avanserte MMO'et noensinne og så skal dem mixe det inn med et FPS spill og alt styres via en gamepad ? :O Skjønner ikke hvordan dem skal få det til .........

 

overlegen hardware... den har kansje noen tall som er høyere enn Xbox 360, men nevn ett PS3 spill som gruser grafikken du finner hos Xbox. Og PS3 er ikke overlegen noe som helst etter dagens PC standard.

Uncharted 2

Uncharted 3

God of War 3

Metal Gear Solid 4

...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan dem tør å ha det PS3 only. Greitnok pga overlegne hardwaren men Eve Online er mest avanserte MMO'et noensinne og så skal dem mixe det inn med et FPS spill og alt styres via en gamepad ? :O Skjønner ikke hvordan dem skal få det til .........

 

overlegen hardware... den har kansje noen tall som er høyere enn Xbox 360, men nevn ett PS3 spill som gruser grafikken du finner hos Xbox. Og PS3 er ikke overlegen noe som helst etter dagens PC standard.

Uncharted 2

Uncharted 3

God of War 3

Metal Gear Solid 4

...

 

Han sa ETT spill, trenger ikke å gni det inn!

 

 

:p

Lenke til kommentar

"Dust 514 er ment å utgis neste vår, eksklusivt til PlayStation 3."

Er det ikke rykter gående om playstation 4?

Hva skjer med spillet når den kommer ut?

Skulle heller ha satset på PC...

Sigh. Det går RYKTER (se capslock) om en ps4 reveal neste sommer under e3. Noe som tidligst vil si at vi norge vil se den konsollen vår 2013.

 

Så ja.

Lenke til kommentar

Anngående ny konsoll, så går det jo rykter om at microsoft skal annonsere en ny xbox neste E3.. Hvis de gjør som forrige gang, så kommer da den konsollen til jul det året (Xbox 360 kom julen etter E3 annonseringen)..

 

Personlig så håper jeg for at det skjer siden jeg ser at de nyere 360 spillene får min kjære xbox til å nærmest gå overload, sammenlignet med de eldre utgavene.. Loading er lenger og jeg kan steke vaffler på xboxen min :p

Endret av L00nie_InnleggNO
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skjønner ikke helt hvordan dem tør å ha det PS3 only. Greitnok pga overlegne hardwaren men Eve Online er mest avanserte MMO'et noensinne og så skal dem mixe det inn med et FPS spill og alt styres via en gamepad ? :O Skjønner ikke hvordan dem skal få det til .........

 

overlegen hardware... den har kansje noen tall som er høyere enn Xbox 360, men nevn ett PS3 spill som gruser grafikken du finner hos Xbox. Og PS3 er ikke overlegen noe som helst etter dagens PC standard.

Uncharted 2

Uncharted 3

God of War 3

Metal Gear Solid 4

...

 

bumb

men tullprat, ingen av de spilla er overlegne f.eks. gears of war. Og på crysis 2 var det ingen betydelig forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...