Gå til innhold

Anmeldelse: Magic the Gathering: Duels of the Planeswalkers 2012 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er konge med minuset at starter deckene har veldig dårlig "flow"

 

einaste minuset er at ud må redigere deckene fordi datan shuffler elendig decket (10 land etter kvarandre....fleire ganger same kopien 2 gagner...)

 

for 60 kroner betalte eg på steam og minst 10 deck og ein good del utfordringer så er det godt kjøp syntest eg

 

for dei som ikkje har spillt magic før så er dette ein fin intro til spillet og inkluderer ein tutorial eller for dei som liker strategi og kortspill generelt;)

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar

Jeg syns forsatt at vanlig Magic the gathering er gøyere.Men MYE dyrere :o

 

Tell me about it, hadde for tusenvis av kroner i kort før jeg dro til militæret... Dagen vi dimma så ble alle kortene mine, dvd'ene mine, xbox med spill og tv'en min stjelt. Ble aldri til at jeg startet opp igjen. Har selvsagt begge Dotp spillene, og har vel kjøpt noen kort på online spillet, men det er så få som driver med det her jeg bor at det egentlig ikke er noe vits...

Lenke til kommentar

Har hatt det koselig med dette spillet så langt, men det har i hvert fall en grov feil som jeg føler kunne vært nevnt i anmeldelsen: Det er ingen måte å be om detaljkontroll på hvilke land som brukes for å betale for ting. Av og til er man nødt til å være veldig presis med dette for å få maks ut av en stokk, og når spillet automatisk velger for deg er det frustrerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er på ingen måte noen magicproff, men noen timer har det jo blitt. Synes allikevel dette spillet var lekende lett, ja man taper noen slag, men i regelen går det greit. Jeg tror dette har med valg av deck å gjøre og at jeg tilfeldigvis valgte en deck som var bra mot alle de andre. Men skal ikke avsløre hvilken og ødelegge spillegleden for dere andre.

 

For meg trekker mangelen på mulighet til å designe egne bunker nokså mye.

 

Om jeg skal kritisere noe annet, så må det være AI-en. Såvidt jeg har sett, er det kun tre vanskelighetsgrader. Selv på den høyeste, gjør den fatale bommerter og ser ut til å mangle enhver evne til å tenke en eller flere runder frem i tid.

 

Multiplayer er helt ok, men å spille med andres bunker blir nå simpelten ikke "the real deal". I det minste spiller folk bra, fått mye deng i multi ja :)

 

Interface og brukergrensesnitt fremstår som pent, men tregt og klønete å bruke. Nå blir det mye kritikk, men det er fordi det er det jeg savner i anmeldelsen, som ellers beskriver spillets bra punkter på en god måte.

 

at jeg ville gitt spillet 5/10, midt på treet, noen timers grei og lett strategisk underholdning. Men det er billig å kjøpe må jeg si.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...