Gå til innhold

Burnout-serien er tilbake! (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Personlig håper folka i Criterion har spilt Split/Second en del og hentet inspirasjon. De massive eksplosjonene i Split/Second kombinert med takedowns tror jeg ville blitt ganske så episk :w00t:.

Lenke til kommentar
Vi har fokusert kjernespillet rundt Crash Mode, som alle elsket

Vel vel. Jeg syntes Crash var veldig ødeleggende for Burnout Revenge, i hvert fall.

Forresten (her må viktigper-brillene på); heter det "annonsere" på norsk?

 

annonsere

annonse're v2 (gj fr fra lat., av ad 'til' og nuntius 'sendebud')

1 gjøre kjent, kunngjøre a- deltakerne

2 avertere, lyse ut a- etter faglært arbeidskraft / a- i avisene / a- en stilling

Lenke til kommentar
Vi har fokusert kjernespillet rundt Crash Mode, som alle elsket

Vel vel. Jeg syntes Crash var veldig ødeleggende for Burnout Revenge, i hvert fall.

 

Må si meg helt enig her, både Revenge og Takedown for den del.

Crash Mode var bare noe man måtte igjennom for å låse opp ting, var aldri noe veldig artig eller ga noe særlig spenning.

 

Så tviler på at det blir noe kjøp for min del.

Lenke til kommentar
Vi har fokusert kjernespillet rundt Crash Mode, som alle elsket

Vel vel. Jeg syntes Crash var veldig ødeleggende for Burnout Revenge, i hvert fall.

 

Må si meg helt enig her, både Revenge og Takedown for den del.

Crash Mode var bare noe man måtte igjennom for å låse opp ting, var aldri noe veldig artig eller ga noe særlig spenning.

 

Så tviler på at det blir noe kjøp for min del.

 

Synes Gamer kunne gitt litt mer av infoen om hva dette spillet egentlig er, og ikke illustrert det med bilder fra Paradise, ettersom dette spillet kommer til å bli noe helt annet enn de forrige spillene i serien. IGN gir en del mer info her: Burnout Crash Isn't What You Expect

 

Bilder fra spillet:

 

burnout-crash-20110707072236373.jpg

 

burnout-crash-20110707072235404.jpg

Lenke til kommentar
Crash Mode, som alle elsket

Det er offisielt, jeg er ikke en del av alle. Crash mode i burnout paradise var jo bare tøv, imho.

 

Spennende med en top-down spill, kan bli bra carnage i multiplayer. Ingen stor overraskelse at det ikke kommer til PC, da det virker som om de har lagt PCspillerne bak seg (burnout paradise ble jo forlatt uten flere oppdateringer/utvidelser som konsollene fikk). Blir uansett ikke kjøp fra meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...