Gå til innhold

Nå kan du jailbreake din iPad 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan nå få åpnet din iPad 2 for enda flere muligheter.

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/naa_kan_du_jailbreake_din_ipad_2/99915" title="Nå kan du jailbreake din iPad 2">Nå kan du jailbreake din iPad 2</a>

Kan bekrefte at det fungerer bra på en iPad 2 med iOS 4.3.3

 

Eneste grunnen til at jeg gidder i jailbreake iPad er å kunne aktivere tethering med det amerikanske AT&T SIM-kortet som fulgte med når jeg kjøpte pad'en.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til alle apple geeks..

 

Som mange sier skal vist apple være så sikkert, hvordan kan dette da være mulig? Kun ved å klikke på en link på en nettside? Etter det jeg skjønner så legger den da også inn cydia?

 

Hva om noen bruker denne veien til å få "admin rights" til og utføre noe ondsinnet?

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Ojoj, hvordan får de dette til å funke via browser?

Det er et sikkerhetshull i måten Mobile Safari håndterer PDF-dokumenter på.

 

Jailbreak fungerer ikke i iOS 5 beta, så der er sikkerhetshullet allerede tettet.

 

 

Har et spørsmål til alle apple geeks..

 

Som mange sier skal vist apple være så sikkert, hvordan kan dette da være mulig? Kun ved å klikke på en link på en nettside? Etter det jeg skjønner så legger den da også inn cydia?

All så komplisert programvare har svakheter, uansett om det er Apple eller Google som har skrevet den. Det er jo nettopp sikkerhetshull som har vært den tradisjonelle måten å roote Android telefoner på også.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1310041999' post='17992283']

Ojoj, hvordan får de dette til å funke via browser?

Det er et sikkerhetshull i måten Mobile Safari håndterer PDF-dokumenter på.

 

Jailbreak fungerer ikke i iOS 5 beta, så der er sikkerhetshullet allerede tettet.

Nice! Må si det dukker opp mange fiffige måter å utnytte sikkerhetshull på!

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1310041999' post='17992283']

Ojoj, hvordan får de dette til å funke via browser?

Det er et sikkerhetshull i måten Mobile Safari håndterer PDF-dokumenter på.

 

Jailbreak fungerer ikke i iOS 5 beta, så der er sikkerhetshullet allerede tettet.

Nice! Må si det dukker opp mange fiffige måter å utnytte sikkerhetshull på!

Jailbreak funker ikke i ios5 beta, men sikkerhetshullet er ikke tettet (enda). Flere utviklere bekrefter at det fortsatt er mulig å kræsje safari med samme exploit som brukes i denne jailbreaken. Jailbreaken er derimot ikke kompatibel med nyeste ios 5.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...