Gå til innhold

Skype får videosamtale på Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, jeg tok feil. Kjøpte min Nokia N900 noe sent, etter det ble klart det ikke ville komme nye Maemo modeller i nærmeste fremtid og installerte 1.2 før jeg tok den i bruk. De testene jeg sjekket må for en gang skyld være oppdatert til nyere versjoner. Burde selvsagt heller sjekket med maemo.org.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Er så lei av dette tullet med Android. Hvor er det så vanskelig å få oppdateringer til alle telefoner sånn noenlunde samtidig?

Hele poenget med Android er jo at man skal kunne benytte seg av det samme OS'et og apps selv om man kjøper seg en ny telefon. Men den gamle telefonen har jo et nyere OS enn den nye!!

 

Jeg har en Samsung Galaxy Tab, og 2.3 er lovet siden midten av mai, men dukker vel opp dagen før verdens undergang tenker jeg.

 

Er så lei av å vente på disse oppdateringene at jeg ikke kommer til å kjøpe meg noen Android telefon igjen.

Lenke til kommentar
Jeg har en Samsung Galaxy Tab, og 2.3 er lovet siden midten av mai, men dukker vel opp dagen før verdens undergang tenker jeg.

 

Er så lei av å vente på disse oppdateringene at jeg ikke kommer til å kjøpe meg noen Android telefon igjen.

 

Og hva er det som er så kritisk i 2.3-oppdateringen at du bare må ha det?

 

Oppdateringer er fine ting, men når jeg kjøper en telefon gjør jeg det som regel på grunnlag av de funksjonene den har, ikke de den kanskje får i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...