Gå til innhold

Bilder av Nokia 700 lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om en X3-02 i full touch versjon.

 

knappe ti millimeter tykk, noe som gjør den til en av de tynneste mobiltelefonene på markedet.

10mm tykk imponerer ikke (meg) så mye.

 

Er telefonen med langt mere hardware i seg som er tynnere enn det. (iPhone4,SE Arc, SGSII, osv...)

Lenke til kommentar

Noterer meg at Amobil/mobilen faktisk tror at plast med påtrykt reklame er bedre enn plast uten reklame. Om det står carl zeiss på plastlinsen, eller ikke, betyr da vel ingenting. Men selvfølgelig ønsker Nokia å skape den illusjonen. Men at også Amobil ønsker å skape den illusjonen, må jeg si er litt merksnodig. Linsene er sikkert produsert på samme plass som alle andre linser man finner i mobiltelefoner, men Nokia har betalt fo å få lov å skrive Carl Zeiss på sine telefoner. Et velkjent salgstriks. Så kameraet på denne er sikkert akkurat like dårlig/bra som de aller fleste mobilkameraene vi finner i dag.

Det jeg syns er for dårlig er den lavoppløselig skjermen. Og at telefonen lyser av plast, plast og atter plast. At det sitter et aluminium umsdeksel over batteriet, betyr ikke at telefonen er i børstet aluminium.

Og så snakker vi også om Symbian. Da er telefonen uaktuell for meg og millioner av andre, som har oppdaget android eller ios...

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å kjøpe denne, men fortsatt mange som vil gjøre det. Hvorfor drøyer det sånn med Windows?

Kommer vel an på prisen og hva folk er interessert i. Jeg var selv symbian-hater etter å ha kjøpt en symbian telefon, men nå er vel kun mangel på apper som er "kjipt", og strengt tatt er det sikkert mange som ikke trenger noe mer enn det som er forhåndsinstallert.
Lenke til kommentar

Det jeg syns er for dårlig er den lavoppløselig skjermen.

Hva er ditt sammenlikningsgrunnlag?

 

Denne: antatt 360 x 640

 

Mobiler med liknende skjermstørrelse og noe større:

 

320 x 480:

HTC Wildfire S

HTC HTC ChaCha

Samsung Galaxy Ace

Samsung Galaxy Gio

 

240 x 320:

Samsung Galaxy Fit

Samsung Galaxy Mini

Lenke til kommentar

Det jeg syns er for dårlig er den lavoppløselig skjermen.

Hva er ditt sammenlikningsgrunnlag?

 

Denne: antatt 360 x 640

 

Mobiler med liknende skjermstørrelse og noe større:

 

320 x 480:

HTC Wildfire S

HTC HTC ChaCha

Samsung Galaxy Ace

Samsung Galaxy Gio

 

240 x 320:

Samsung Galaxy Fit

Samsung Galaxy Mini

 

HTC Desire S

HTC Incredible S

Samsung Galaxy S

Samsung Galaxy S2

Sony Ericsson Xperia ray

Sony Ericsson Xperia Arc

For eksempel.

Nokia henger etter på skjermteknologi, og har gjort det lenge nå. Hvorfor har de ikke gitt oss skikkelig høyoppløselig skjerm ennå? Støtter ikke symbian mer en 640 x 360 piksler?

Hadde det vært Nokia som hadde pøst ut mobiler med høyoppløselige skjermer, så tipper jeg Amobil hadde latt konkurrenten fått gjennomgå. Og det til gangs...

Lenke til kommentar

Det jeg syns er for dårlig er den lavoppløselig skjermen.

Hva er ditt sammenlikningsgrunnlag?

 

Denne: antatt 360 x 640, 3.2 inches

 

Mobiler med liknende skjermstørrelse og noe større:

 

320 x 480:

HTC Wildfire S

HTC HTC ChaCha

Samsung Galaxy Ace

Samsung Galaxy Gio

 

240 x 320:

Samsung Galaxy Fit

Samsung Galaxy Mini

 

HTC Desire S: 3.7 inches

HTC Incredible: S 4.0 inches

Samsung Galaxy S: 4.0 inches

Samsung Galaxy S2: 4.3 inches

Sony Ericsson Xperia ray: 3.3 inches

Sony Ericsson Xperia Arc: 4.2 inches

For eksempel.

Xperia ray er den eneste med nesten samme skjermstørrelse, 0.1 inch større Endret av mandela
Lenke til kommentar

 

Xperia ray er den eneste med nesten samme skjermstørrelse, 0.1 inch større

 

iPhone glemte jeg. Den har samme skjermstørrelse, men langt høyere oppløsning. Hvorfor gir ikke Nokia kundene sine det samme som de andre leverandørene gir sine kunder? Støtter ikke symbian mer en 640 x 360?

Lenke til kommentar

 

Xperia ray er den eneste med nesten samme skjermstørrelse, 0.1 inch større

 

iPhone glemte jeg. Den har samme skjermstørrelse, men langt høyere oppløsning.

Fra wikipedia: The touchscreen is a 9 cm (3.5 in), the screens on the first three generations have a resolution of 320 × 480 (HVGA) at 163 ppi, while that of iPhone 4 has a resolution of 640 × 960 at 326 ppi. Dessuten sammenlikner du her kanskje max en mid-end telefon med en high-end telefon som også trolig vil koste godt under halvparten av sistnevnte.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...