Gå til innhold

Ferieapps 2: Hold kontroll på mobilforbruket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare få utløp for litt frustrasjon her:

Det er helt utrolig at Google Maps ikke har fått en skikkelig funksjon for caching av kartutsnitt. Burde ikke være nødvendig å manuelt drive og panorere rundt :nei:

 

Noen som jobber i Google her? Ellers er jo kartprogrammet knallbra.

 

 

Call Meter 3G er også en fin app til Android for å holde oversikt over både ringeminutter, sms og datatrafikk.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Det beste tipset er nok å la smarttelefonen ligge hjemme, ta isteden med en vanlig telefon.

Tyverifaren øker jo også på tur, brått så blir databruk mye dyrere enn beregnet, selv om man har tatt forhåndsregler.

 

Er du borte en uke eller to, er det bare bra med en pause fra å være tilgjengelig på alle salgs sosiale nettsteder m.m.

Lenke til kommentar

Herregud, jeg er glad jeg har noen av de gode gammle mobilene mine liggende i en skuff hjemme.

Å er like tilgjengelig med dem som min nye sykt liksomoppdaterte mobil. Er nemelig kun tilgjengelig når JEG synes det passer

 

Jepp, jeg er en gammel fa.. eh... trur dere skjønner tegninga :!:

Lenke til kommentar

Tar jeg feil eller har prisen på mobiltjenester i utlandet utenom EU økt noe helt vanvittig i de senere årene?

Var i USA i 2006 med eget, norsk mobilabonnement, og syntes ikke prisene var så ille. Mener å huske at prisen den gang lå rundt 3,50 kr/min for å ringe hjem...var en annen operatør enn Telenor, men her hjemme brukte den aktuelle operatøren Telenor sitt nett.

Og nå snakker man om rundt 15 kr/min?!

Vet at Telehor grisker til seg der de kan, men kan dette stemme?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...