Gå til innhold

Er dette HTCs nye Windows-flaggskip?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli litt lei av at den telefonen med størst skjerm blir omtalt som "toppmodell". Innmaten er jo ikke like kraftig som i SGS II... Kommer mer i kategorien "spesialmodell" spør du meg, sammen med 3D-telefonene og hardhaus-telefonene og ikke minst spillmobilen(!).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før kom det en eller maks to flagskip i året, nå kommer det en hver eneste mnd. Blir litt drøyt.

Det kan kanskje virke sånn, men flaggskipene er fordelt utover 2 operativ system (Android og Windows Phone 7) og fordelt på ulike markeder (EU, US og Asia) og i tillegg til operatørspesifikke modeller (Verizon og Sprint blant annet).

Så ja, da blir det mange varianter da, av det som i bunn og grunn er samme mobilen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

En HTC telefon med Nokia design skulle jeg gjerne hatt, denne ser ut som en forvokst Trophy, men digge stats, tror det sto noe sted at den hadde micro usb med hdmi også.

 

Skulle gjerne hatt en gjennomgang av oppdateringen Mango på amobil, så kanskje folk kunne skjønne at Windows Phone 7 ikke er det samme som Windows Mobile.

 

Gizmodo sin Mango preview:

http://gizmodo.com/5813901/the-next-windows-phone-its-pretty-great

Lenke til kommentar

Man skal jaggu lese mye før øynene ramler ut... Men at desirehd er tjukk, fikk nesten øynene mine til å forlate hodet :) Desire HD må være noe av det mest perfekte som er laget når det kommer til selve chassiet. At sgs2 er tynnere, betyr ikke at designet er bedre, heller motsatt, spørr du meg ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...