Gå til innhold

Anmeldelse: F.E.A.R. 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver dere å kompensere for generøsiteten tidligere i vår og sommer med å gi fire og fem til alt, nå? Interessert i høre hva Furevik, som ga FEAR 2 (som er dårligere) en åtter, synes om dette. For øvrig ikke imponert over at man må trykke på en reklamelink for å se specs på testmaskinen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Duke nukem fikk bedre karakter enn det her :p hmm

Det er litt av grunnen til at teksten er vel så viktig som karakteren. Anmeldere er forskjellige, og av og til er man for streng/snill med karakterene!

Lenke til kommentar

merk f.e.a.r er ikkje horror spill, det er run and gun

 

Enig der. F.e.a.r. 1 gadd ikke engang bry seg med varierte fiender, men slenge på identiske fiender om og om og om igjen. Og da mener jeg bokstavelig talt identiske fiender, dvs soldater med blå uniform og maskingevær eller hagle. That's it. Fryktelig nifst... :p Fear 2 var ikke stort bedre i de timene jeg gadd spille. (nå gadd jeg ikke spille gjennom eneren heller, fordi det var så lite variasjon.)

 

Men ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor det er så vanskelig å lage skrekkspill. Noen som husker gode, gamle Undying? Det er et av de beste skrekkspillene jeg har spilt noensinne, selv om grafikken er dårlig i forhold til dagens standard. De eneste jeg har syntes var mer skremmende var Silent Hill 1 og Project Zero. Begge to er ganske gamle nå. The Legacy var også skremmende nok, og da snakker vi tidlig 90-tall...

Lenke til kommentar

prøv det viking;) du komer ikkje til og bry deg mye om hukomelse tapet er bare for og hive deg rett inn i spillet;)

 

problemet eg ser med F.E.A.R er

 

Supersoldat som skrirker "SSSSH I AM GOING IN! NEED BACKUP!" med ein megaphone som får meg til og le tanke på super soldater som SKRIKER UT KOR VI ER! , seriøst lær dei grunnlegende militær tjenste ein og gå inn 1 og 1

 

og når det ikkje var "super"soldater til stedet visste du alma var der (dei kom aldri samtidig) som oftest bare var og visse seg litt her og der og seinere slås mot noen veldig rare monster, fekk aldri følelsen av horror forbi etter ein halvtime siden ho gjorde ikkje noe særlig

 

og slik hoppet det fram og tilbake

 

men det eg likte med F.E.A.R var at dei super soldatene blei jævligere etter kvert (heavy armor, mekanisk jævler) og det var ikkje bare plaffre løs ein ekstra salve men var litt meir vriene måter og drepe dei på

 

alma sin del blei meir at ting begynte faktisk og skade deg i marreritene dine, som satt meir med ? " er det farlig eller er det ikkje" som sikreste var bare ta opp pistolen og skyte før du spør om dei klorer siden fleste tok bare 1 skudd

 

har ikkje prøvd 3eren men etter det eg såg på E3 så såg det veldig ut som dei droppa horror for gunfest i mine auge

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar

Kudos for at du svarer på omtalene Odesseiron!

 

 

Nei det ante meg litt at F.E.A.R. 3 kom til å være noe middelmådig dessverre, skal nok kjøre igjennom det en gang men kommer nok ikke det blir den store overraskelsen.

 

Det irriterer meg at alle spill i dag skal på død og liv ha en multiplayer noe som jeg syns går mye ut over singelplayer-delen av spillene. :(

Lenke til kommentar

Noe av det jeg likte med det første FEAR var den "kvasi-taktiske" følelsen man fikk av mange av kampene. Man ankom ofte settinger og fikk først oversikt over hvor mange fiender det var der, hva man kunne gjemme seg bak, tenkte over hvordan man kunne kvitte seg med dem mest mulig effektivt osv. Alt jeg har sett fra dette spillet ser veldig run and gun ut. Men det kan selvfølgelig bare være fordi run and gun ser mye tøffere ut i videoer som skal selge spillet.. Kunne godt tenkt meg å prøve Fear3, men da kunne jeg kanskje likesågodt pløye gjennom Fear2 først.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...