Gå til innhold

Velger du grill eller spill i sommer? (3DS, DS, PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd litt av Catherine (Japansk utgave). Jeg var først og fremst interessert pga. den erotiske biten (hehe). Dermed ble jeg overrasket over at når man drømmer må man klatre til toppen av tårnet (flytte kasser, få de ovenfor til å falle, osv., for å lage vei). I hvert fall i begynnelsen (og kanskje gjennom hele spillet?). Det er litt interessant at man får noen svaralternativer når du snakker med noen. Noen alternativer er bedre eller mer «snill» enn andre. F.eks., når du får e-post på telefonen, må du velge hvilke setninger du vil bruke i svaret... Så er det en slags måler som minner om en snill/slem-måler som går i en retning ut i fra valgene dine osv. Jeg er egentlig ikke sikker på hva den er til. :) Skulle gjerne sagt mer men klatringen var ikke helt tingen for meg. :D

Lenke til kommentar

Dere har jo glemt et av dem kulere den mnd her... Puzzle Agent 2! Jævla kult spill :D

 

Puzzle Agent 2 har slipp i dag, og er dermed ikke et Juli-spill. :-) .. om det nå bare kunne bli tilgjengelig også...

 

Ah...stemmer det :p Har spilt det i noen timer og så langt er det like gøy som det første :)

Lenke til kommentar

Dere har jo glemt et av dem kulere den mnd her... Puzzle Agent 2! Jævla kult spill :D

 

Puzzle Agent 2 har slipp i dag, og er dermed ikke et Juli-spill. :-) .. om det nå bare kunne bli tilgjengelig også...

 

Ah...stemmer det :p Har spilt det i noen timer og så langt er det like gøy som det første :)

 

Sitter og irriterer meg over at Steam enda ikke har klart å legge det ut. Kunne kjøpt det på iPad, men vil ha det på PC først.

 

Ellers blir det Catherine på meg. Bastion ser også ganske artig ut, så godt mulig det blir kjøpt også. CoJ: TC blir nok kjøpt når det ligger i billigkurven. Leste en sniktitt fra IGN der de sa at det ikke så bra ut og at det sikkert kunne trenge en utsettelse.

Lenke til kommentar

En ting til som kan være veldig spennende er ekspansionen til Darkfall, som har vært utsatt i over ett år allerede. Inneholder mye nytt som vil gjøre Darkfall til det mest perfekte, potensielle, nådeløse men alikevel belønnende spillet der ute. For de som ikke har gitt det et ordentlig forsøk, er faktisk spillet særdeles bra nå også - spillestilen, sandbox, crafting, full loot, clan, clanbyer som du faktisk bruker til noe(lol AoC) drager, en stor, logisk verden og masse å prøve seg på - Naval combat med skip du og klanen din har bygget, osv. gjør spillet til et for alle - dette er et spill som du ikke vil bli ferdig med - men siden det ikke er erfaringsnivåer på samme måte som i de andre spillene, blir det også mer balansert, og frivillig - du kan gjøre det du vil helt fra begynnelsen av. Noen liker kanskje å bli holdt i hånden, men med en gang du skjønner det mest basiske vil du elske spillet.

 

Selv om jeg skal innrømme spillet ikke ser særlig bra ut på youtube - alikevel, når du er der, sverd eller bue i hånd og sikter selv, ser du at ferdighet og taktikk teller mye, du synes grafikken er seriøst bra og spillet gir deg en utfordring - risikoen ved å miste alt du har med deg når du dør(logisk nok, egentlig - rart ikke flere spill har med dette) gjør at hjertet pumper på 150% de første sammenkomstene du har med fientlige spillere. Dette vil da si at også i PvE vil mobs miste det de bruker/har med seg når de dør, så ser du et skjelett med kul rustning, vil det sannsynligvis miste noen deler av det, og våpenet akkurat det skjelettet du dreper selv bruker.

 

Spillet er fullt spillbart og mulig å nyte nå, så lenge en ikke pirker så forferdelig(ingen tutorial som er ordentlig gjør det værre for nybegynnere, kanskje) vil en ha det veldig morro - og når ekspansjonen kommer, vil de få tingene som er litt irriterende sannsynligvis bli fikset. For de som lurer, har denne ekspansjonen sugd opp det meste av nytt content - Aventurine har valgt en risikofylt framgangsmåte med "release all" i en ny ekspansjon, men hvis en nyter spillet allerede er det ingen fare om du må vente litt lenger.

 

Igjen, vil bli en hardcore opplevelse på nivå med den av EvE - men mer action-orientert, som sikkert er noe de som ikke holder på med EvE nå synes det manglet.

 

Hadde vært veldig fint om dere hadde fulgt med litt på Darkfall, siden det er det eneste spillet i sin stil, og har et meget genialt konsept med, som sagt, stort potensiale. Er ikke småtteri som vil bli lansert i ekspansjonen, tro meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...