Gå til innhold

– The Old Republic er gigantisk (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Det er jo tross alt et MMO det er snakk om her, så jeg regner med at en stor andel av de 1200 timene det snakkes om er den samme gamle typen repetitiv grind man har sett før. Altså typen der man kjører samme instanse for tilfeldige drops i håp om å få det man vil ha eller "daily quests".

 

Tror det ikke før jeg får se det for å si det sånn! Holder fortsatt en knapp på GW2 som ser ut til å prøve og bryte mer med disse gamle spillmekanikkene som jeg personlig er lei av.

Lenke til kommentar

Er det singleplayerdel? Er det med spacebattles vil jeg ha det.

 

 

Det er et MMO så det er ikke et direkte singeplayer spill nei, men om du på død og liv ikke ønsker å møte prate med en annen sjel når du spiller kan du jo fett bare holde deg for deg selv.

 

Og ja...det er spacebattles. Ser litt wonky ut spør du meg, men det er integrert i spillet med muligheter for upgrades osv.

 

Det er jo tross alt et MMO det er snakk om her, så jeg regner med at en stor andel av de 1200 timene det snakkes om er den samme gamle typen repetitiv grind man har sett før. Altså typen der man kjører samme instanse for tilfeldige drops i håp om å få det man vil ha eller "daily quests".

 

Tror det ikke før jeg får se det for å si det sånn! Holder fortsatt en knapp på GW2 som ser ut til å prøve og bryte mer med disse gamle spillmekanikkene som jeg personlig er lei av.

 

Nå er jo det lagt ut en storyline for din klasse med et hav av valgmuligheter. Slik jeg har forstått det så har du en major storyline som følger deg igjennom hele spillet, og flere sidequests. Alle dialoger er voice acted med valgmuligheter [dette gjelder og i flashpoints og raids btw], så mye spennende alternativer. Du kan også plukke opp bonus quests som drep x av y, men disse får du kun når du er i et område disse mobsene er og du har drept minst 1...Så jeg er overhodet ikke bekymret for at du skal få en grind feeling. Det hjelper betraktilig at det er en faktisk voice acted dialog med alternativer...

 

Og om du blir lei av å queste kan du alltids få xp ved å gjøre space missions eller pvp...

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvor ulike de forskjellige klassenes storylines blir. Jeg gleder meg som en unge, men jo mer løfter jeg hører fra EA/Bioware, jo mer skeptisk blir jeg. Hva skal spillerne egentlig gjøre når de har nådd maks level? Det er uttalt at det blir raiding i en eller annen form, men overhodet ingen detaljer om hva dette innebærer.

Lenke til kommentar

Har enda ikke klart å blitt dratt inn i MMO sjangeren, men kanskje dette spillet vil klare det. Så litt filmer av gameplay, og må si det så spennende ut.

 

Først og fremt ble jeg gira når jeg så man kunne ha personal spaceship, og et bildet over galaksen samt noen space battles. Ideene kom jo fort om hvor fett det hadde vært å kjøre rundt i en galakse og besøke planet etter planet. Jeg regner med dog at dette skipet vil vel stå `for det meste stille, og man sikkert heller trykker på en planet der man deretter får opp en loading screen eller no sånt. Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar

"Når The Old Republic kommer en gang i løpet av året, vil EAs nye nedlastningstjeneste, Origins, være eneste digitale tilbyder av tittelen."

 

nei nei nei nei nei nei NEI NEI NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!

 

Kjøper spillet i butikken, og legger .exe fila til i steam.

 

 

Anywho, gleder meg sykt til spillet.

Lenke til kommentar

Hadde en gang store forhåpninger for SWTOR, men ikke nå lenger. Jeg tror dette kommer til å selge utrolig mye i starten og folk kommer til å spille ut den første måneden, men deretter så kommer meste parten av befolkningen til å forlate spillet, tror jeg i hvertfall da.

 

SWTOR var på toppen av min forventede MMO liste, men etter jeg så diverse gameplay osv så begynte det å sitte relativt utrygt der oppe. Også så jeg Guild Wars 2 og SWTOR falt rett i bakken for min del,

 

Jeg holder en knapp på Guild Wars 2 for øyeblikket uansett hvor mange hundre timer med gameplay SWTOR har, så får vi se hva som skjer...

 

@MrLG: Etter det jeg har hørt(stor mulighet for at jeg tar feil her) så er alt av space battles "on rails", men det er mulig dette har blitt forandret siden det ble annonsert.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Jeg tror dette kommer til å bli veldig bra selv om jeg ikke er noe fan av WoW combat system men selve verdenen, dialoger med stemmer, holocron chatting og at det faktisk er STAR WARS gjør det veldig interessant. Det at Clone Wars serien gjør det ufattelig bra hjelper ikke lite på det heller. Er vel en av de beste animerte seriene jeg har sett ihvertfall.

 

Bioware har vel aldri laget et dårlig spill....som jeg kan huske.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Jeg tror dette kommer til å bli veldig bra selv om jeg ikke er noe fan av WoW combat system men selve verdenen, dialoger med stemmer, holocron chatting og at det faktisk er STAR WARS gjør det veldig interessant. Det at Clone Wars serien gjør det ufattelig bra hjelper ikke lite på det heller. Er vel en av de beste animerte seriene jeg har sett ihvertfall.

 

Bioware har vel aldri laget et dårlig spill....som jeg kan huske.

Bare kampsysstemet er nok til at jeg ikke kommer til å kjøpe spillet i første omgang, ei er troa på Bioware superstor etter fatesen DA2. Og jeg har mine tvil om at ME3 kommer til å være noe å hoppe i taket for heller.

Lenke til kommentar

Jeg kommer garantert til å prøve spillet, siden alle og allt har stemmer.

 

MEN!

da jeg såg vi har HELSE(mer enn 1), da ble jeg skuffet.

 

Selv håpet jeg at di med lyssabel hadde Energi som ble tappet ned når di sloss (blokker skudd og andre sabler), og når den er tom så, vel, da dør di om di blir truffen.

 

Samme med bountyhunter, men di har skjold i stedet for energi.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette kommer til å bli veldig bra selv om jeg ikke er noe fan av WoW combat system men selve verdenen, dialoger med stemmer, holocron chatting og at det faktisk er STAR WARS gjør det veldig interessant. Det at Clone Wars serien gjør det ufattelig bra hjelper ikke lite på det heller. Er vel en av de beste animerte seriene jeg har sett ihvertfall.

 

Bioware har vel aldri laget et dårlig spill....som jeg kan huske.

Bare kampsysstemet er nok til at jeg ikke kommer til å kjøpe spillet i første omgang, ei er troa på Bioware superstor etter fatesen DA2. Og jeg har mine tvil om at ME3 kommer til å være noe å hoppe i taket for heller.

På hvilken måte var DA2 en Fadese?

Lenke til kommentar

Jeg er spilltester for The Old Republic nå.

 

Jeg skal ikke si så mye, det har jeg ikke lov til, men ett par ting har jeg lyst til å nevne:

 

- Det er spacebattles når du får skipet ditt, men dette er den største skuffelsen blant spilltesterne foreløpig. Ikke forvent noe særlig her.

- Det er tonnevis med bugs fortsatt i spillet som er rimelig frustrerende og som må ryddes opp i.

- De burde kanskje oppgradere grafikkmotoren (ja, her mangler alt, tilogmed basic anti-aliasing).

- Hva enhver Star Wars-fan som kremer i buksa hver gang han hører Star Wars måtte si om hvor mye bedre dette er enn andre MMO'er, etc., ta det med en stor klype salt.

Bortsett fra voiceacting og mulighetene til å ta gode/onde valg a la Mass Effect, så er dette en generisk MMO. En "WoW-klone" i verdensrommet om du vil. Ikke forvent så mye annet.

 

Spillet er veldig morro til tross for overnevnte. Jeg koser meg til tross for en del kjedelige sideoppdrag, en uferdig klient og in-game bugs. Men så liker jeg også WoW.

Endret av Borgelin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...