Gå til innhold

Rykter om fire nye heftige fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde de hatt dette oppussa UI for 1 år siden og mobilene samtidig hadde det vært bra, men nå kommer de som vanlig 1 år eller 2 for sent som enhver Nokia telefon siden N95 8GB som i mine øyne er siste mobilen Nokia har hatt som har vært frempå i markedet. :(

 

Tja.. N8 kom da lenge etter N95 som du refererer til her!

Og nå oppfølgeren N9, kan ikke bli bedre det :thumbup:

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

N8 er svak telefon uten dual core cpu på 680MHz , mer eller mindre 0 gpu kraft og lite minne (256MB). Design utaller jeg meg ikke om siden det er opp til hver enkelt å dømme selv om de liker eller ikke. Vil ikke si det var noe imponerendes når den ble lansert. Ok kamera og kvalitets messig bra utført telefon. n95 var en telefon som "alle" ville ha. Det er ikke tilfellet med n8.

Lenke til kommentar

N8 er svak telefon uten dual core cpu på 680MHz , mer eller mindre 0 gpu kraft og lite minne (256MB). Design utaller jeg meg ikke om siden det er opp til hver enkelt å dømme selv om de liker eller ikke. Vil ikke si det var noe imponerendes når den ble lansert. Ok kamera og kvalitets messig bra utført telefon. n95 var en telefon som "alle" ville ha. Det er ikke tilfellet med n8.

 

Er enig i att N8 har svakere prosessor, men syns generellt det med prosessor-hysteriet er blitt mer ett salgsargument for mobilselgere enn det er nødvendig for de fleste brukere idag...

N8 greier helt fint de oppgaver man setter den til og det er ingen problem å multitaske en haug med programmer samtidig, se video under.

Man skal heller ikke glemme att CPU suger batteri så det holder! Tror heller de fleste ønsker å ha bedre batteritid enn ett par dager som endel mobiler har idag, N8 holder iallfall 3-4 dager på en lading (og ja jeg har brukt N8 en god del).

 

Ang. GPU tar du nok feil, N8 har nemlig en meget sterk GPU (ikke CPU som over), se link. under.

http://nokiamobileblog.com/benchmarks-nokia-n8-vs-iphone-3gs-vs-omnia-hd-vs-ipad/

 

Er ikke N8 populær sier du ?? Syns den selger i bøtter og spann jeg, møter stadig folk som har kjøpt den mobilen. Og det overrasker meg ikke, det er jo en mobil i en klasse for seg når det kommer til multimedia iallfall :)

Om jeg ikke husker feil er den på 6 plass av mobiler som selger mest for tiden (var artikkel på Amobil nylig) ;)

 

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...