Gå til innhold

Duke Nukem Forever kommer til Mac (Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iChristian føler seg snytt da han oppdaget at hans iMac ikke var en PC?

Jeg må innrømme at jeg ikke har noen iMac, men derimot en MacBook Pro. Men det er fortsatt en datamaskin, den eneste reelle forskjellen på min laptop og din er operativsystemet. Det samme som før, da jeg brukte Linux på hovedlaptopen, det er en PC med et spesifikt operativsystem. PC er ikke det samme som Windows, PCer kan ha forskjellige utgaver av Linux o.l, Windows og OsX

Lenke til kommentar

iChristian føler seg snytt da han oppdaget at hans iMac ikke var en PC?

Jeg må innrømme at jeg ikke har noen iMac, men derimot en MacBook Pro. Men det er fortsatt en datamaskin, den eneste reelle forskjellen på min laptop og din er operativsystemet. Det samme som før, da jeg brukte Linux på hovedlaptopen, det er en PC med et spesifikt operativsystem. PC er ikke det samme som Windows, PCer kan ha forskjellige utgaver av Linux o.l, Windows og OsX

 

Alle vet at spill som får stemplet "PC" betyr at de spilles i Windows.

Dersom de støtter Mac, så står det Mac.

 

At det finnes alternative operativsystem til PC betyr ingenting. Dersom jeg lager mitt eget operativsystem, skal jeg da kreve at spill merket med PC funker i mitt OS?

Lenke til kommentar

Huff kjenner jeg blei litt deppa nå. Av alle spill som nylig har kommet og som kommer i den nærmeste tiden fremover måtte altså aspyr velge seg Duke Nukem å porte.

Skulle fryktelig mye heller sett at de satsa på noe som Deus Ex: Human Revolytion eller Skyrim eller de noe mer aldrende Fallout og Fallout Vegas. For å ta med noen rene skytespill også da siden det er litt mer relevant skulle jeg mye heller ønske at de portet Call of Duty eller Battlefield eller crysis for den saks skyld. Men Duke Nukem, nei det hadde jeg sett at de lot være.

 

Får jo alltids spillt alle de andre med emulert windows med mer enn nok grafikk til at det er gøy, men om de først skal porte noe vil jeg at det skal være gode spill og gode ports, og sett på aspyrs portkvalitet i det siste blir nok dette ingen av delene:(

 

Tilbake i de dager da Mac ikke hadde intelprosessor var Aspyr svært gode på ports. Nå om dagen opplever man at spillene ville kjørt bedre i kun en wrapper og hva er da vitsen med native port. Nei huff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...