Gå til innhold

Kultutvikler har nytt prosjekt på lur (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ville ikkje påstå at Deadly Pemonition er "så dårleg at det er bra". Deadly Premonition er derimot så unikt, engasjerande, sært, vakkert, stilig, inspirert, humoristisk og fantastisk at dei enorme feila i spelet vert fullstendig irrelevante og bleiknar.

Lenke til kommentar

vil gjerne rette på noen ting her.

 

Deadly Premonition er ikke X-Box- 360ekslusivt. det er faktisk gitt ut til både Playstation 3 og X-Box 360. *men* i Europa og USA er det kun gitt ut på xbox360. Red Seeds Profile​ (som det heter i Japan) kan dog spilles på Engelsk, såvidt jeg vet, og man kan dermed fint spille det på PS3 selv om man ikke kan japansk.

 

videre, å påstå at de fleste syns det var "så dårlig at det er bra", er å misforstå totalt. for å sitere Gamespot: «[...] you should harbor no such misconception: Deadly Premonition is good because it's actually good. There is no overlooking the shortcomings--the inappropriate sound effects, the flimsy visuals, and the impractical city map. These elements and more scream "budget game," and as well they should, considering the game's $20 price tag. But the foibles and frailties quickly fade when you realize that Deadly Premonition possesses one of video gaming's most treasured traits: unpredictability. And just as the story and gameplay cover remarkably varied ground, so too will your emotions waver, tossed about by funny characterizations, shocking twists, and touching revelations that will affect all but the most jaded players. In most games, Deadly Premonition's archaic gameplay mechanics and narrative quirks would be laughable, if not pitiable. But in context, they combine to create a truly unique experience that cribs from various sources but resembles none of them.»

 

jeg kunne fortsatt, men du skjønner poenget. Deadly Premonition er et av de beste konsollspilla som noen gang har vært laget. eneste grunnen til at jeg kjøpte X-Box 360 var fordi det var nesten like billig å gjøre det, som å importere dette spillet fra Japan. utmerket spill. helt unikt. gleder meg enormt til å se hva disse folka finner på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deadly Premonition er et veldig god spill. Selve mekanikken og grafikken i spillet er kanskje ikke best, men historien og følelsen det gir er noe av det beste jeg har vært borti. Selv skaffet jeg spillet kun fordi jeg trodde det var raske og enkle achievementpoeng, men endte med å spille hver dag fra jeg kom hjem fra jobb til jeg skulle sove, fram til jeg var ferdig med det. Ytterst bra spill, selv om det har sine minus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...