Gå til innhold

Sniktitt: Driver: San Francisco (Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg, kompiser og slektninger var vel av de få som hadde det veldig moro med multiplayer delen i driver 2. Var utrolig nervepirrende å frakte flag fra en ende til en annen mens den andre prøvde å forpurre planen ved å kræsje i deg og ta flagget til sin base i stedet. Var alltid like spennende siden den som hadde flagget kjørte litt saktere.

Håper vi får se en slik mp modus igjen, for det var utrolig kult. Gleder meg egentlig til driver jeg, håper at det skal bli like stort som Driver (1) var når det kom ut.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal kjøpe dette spillet om enn bare fordi det ser ut som et kosespill for de som liker bilspill som holder seg til et realistisk bymiljø og ikke bare (de etterhvert for min del) trøtte bilspillene med baner osv.

 

Byen i Mafia II var ikke helt på størrelsen med det jeg hadde håpet i så måte, selv om den var ok, dette er nok bedre for min del.

Lenke til kommentar

Husker jeg skaffa meg en ryddejobb på et hotell med noen kompiser bare for å få råd til en PSone og Driver 2. Storkosa meg i utallige timer med det spillet.

 

Håper dette kan puste liv i serien igjen. Det ser jo litt lovende ut så langt.

Får se hva Gamer sier om spillet når den tiden kommer.

Lenke til kommentar

Jeg synes du vrir litt på historien her, driver 1 var hovedsaklig et PC-spill.

 

Beste beviset var den ekstremt lave kvaliteten på PS versjonen kontra PC versjonen(vertfall hvis du hadde et 3dfx kort og kunne kjøre spillet i glide). Det var også langt flere bugs på PS versjonen.

 

Selv om PS versjonen av driver var blandt de bedre spilla på PS(og jeg mener at IGN ga det en pris for best PS1 game eller noe en gang), så er det et PC spill med en PS-port.

Lenke til kommentar

Jaja, leste at spillet IKKE har støtte for ratt og pedaler, blir bare å glemme det da for min del.

 

Herregud sier jeg bare, nei skuffende dette.

 

Det var faktisk ganske skuffende å høre, men vet du om dette gjelder samtlige plattformer eller om det bare gjelder f.eks. konsollene? Høres jo litt rart ut at de skal slippe et bil spill uten støtte for ratt og pedaler da... Jeg som så fram til å finne noe mer å bruke G27'en min på :p

Lenke til kommentar

Jaja, leste at spillet IKKE har støtte for ratt og pedaler, blir bare å glemme det da for min del.

 

Herregud sier jeg bare, nei skuffende dette.

 

Det var faktisk ganske skuffende å høre, men vet du om dette gjelder samtlige plattformer eller om det bare gjelder f.eks. konsollene? Høres jo litt rart ut at de skal slippe et bil spill uten støtte for ratt og pedaler da... Jeg som så fram til å finne noe mer å bruke G27'en min på :p

 

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/2381087925/m/2631087929

 

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...