Gå til innhold

Xperia Active eller Motorola Defy?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort pluss at skjermen til Active kan brukes når man er fuktig på fingrene. Når man først kjøper en slik telefon til bruk i maritimt miljø er det et must. På Galaxy S skal det stort sett ikke mer til enn å være klam på fingrene før swiping er direkte vanskelig. Bare det å tørke fingrene litt for dårlig på håndkle er nok.

Lenke til kommentar

Jeg har selv en Defy og er veldig fornøyd. Spennende at SE lager en modell med tilsvarende vanntetthet. (sertifisert, noe ikke mange fabrikanter bryr seg med..)

 

Synd med den lave skjermoppløsningen, men det kan jo ha noe med skjermens mulighet til å bli brukt med fuktige fingre. Jeg håper for SE's del det er snakk om mer røff bruk - Defy fungerer helt fint med fuktige fingre:

 

Den møter sin match med fallende dråper. Jeg har prøvd å ha den i dusjen (hadde pizzabestilling underveis!), og dråper på skjermen gjorde den stort sett ubrukelig. Det var da snakk om dråper fra dusjen, ikke våte fingre.

Endret av joffeloff
Lenke til kommentar

Jeg har selv en Defy og er veldig fornøyd. Spennende at SE lager en modell med tilsvarende vanntetthet. (sertifisert, noe ikke mange fabrikanter bryr seg med..)

 

Synd med den lave skjermoppløsningen, men det kan jo ha noe med skjermens mulighet til å bli brukt med fuktige fingre. Jeg håper for SE's del det er snakk om mer røff bruk - Defy fungerer helt fint med fuktige fingre:

 

Den møter sin match med fallende dråper. Jeg har prøvd å ha den i dusjen (hadde pizzabestilling underveis!), og dråper på skjermen gjorde den stort sett ubrukelig. Det var da snakk om dråper fra dusjen, ikke våte fingre.

 

Har du lyst å se noe ubrukelig (i dette tilfellet et menneske) så se denne videoen :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=3w33FbvDIAQ

Lenke til kommentar

Liker ikke helt det at SE gikk for fotolys framfor skikkelig blits.

 

Jeg savner også optisk zoom, stativfeste, støtte for CF-minnekort og RAW-filer...

Sjerpings. Fotolys gjør det tilnærmet umulig å ta portretter innomhus, siden en praktisk talt stapper en lommelykt i ansiktet på folk.

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Har selv en Motorola Defy og den har imponert meg når det kommer til mengden juling den tåler. Lå med en sykkel i rundt 30kmt og den falt ut av lomma mi. Spratt bortover asfalten, plukka den opp, skrudde på skjermen. Ikke hadde den slått seg av og hadde bare noen kosmetiske merker på forskjellige steder. Har ellers latt den få smake både det ene og det andre. Vann har den fått testa også. Ikke klart å knerte den enda noe som jeg synes virker lovende siden eg er litt uforsiktig med mobilen til tider.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...