Gå til innhold

L.A. Noire er på vei til PC (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første må jeg si at det overrasker meg. For det andre blir jeg irritert, fordi jeg har kjøpt det på Xbox da en PC-versjon ikke var annonsert. Jeg vil heller spille igjennom spill på PC, da det er det som er "greia" for min del. Utrolig teit at en PC-versjon blir ANNONSERT lenge etter konsollversjonen er ute. Den kan gjerne (helst ikke) bli utgitt seinere, men jeg vil heller vite det og vente.

Lenke til kommentar

For det første må jeg si at det overrasker meg. For det andre blir jeg irritert, fordi jeg har kjøpt det på Xbox da en PC-versjon ikke var annonsert. Jeg vil heller spille igjennom spill på PC, da det er det som er "greia" for min del. Utrolig teit at en PC-versjon blir ANNONSERT lenge etter konsollversjonen er ute. Den kan gjerne (helst ikke) bli utgitt seinere, men jeg vil heller vite det og vente.

 

Såklart de venter på å annonsere det slik at alle PC-pirater kjøper det til konsollen sin istedenfor og de tjener mer penger

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

For det første må jeg si at det overrasker meg. For det andre blir jeg irritert, fordi jeg har kjøpt det på Xbox da en PC-versjon ikke var annonsert. Jeg vil heller spille igjennom spill på PC, da det er det som er "greia" for min del. Utrolig teit at en PC-versjon blir ANNONSERT lenge etter konsollversjonen er ute. Den kan gjerne (helst ikke) bli utgitt seinere, men jeg vil heller vite det og vente.

 

Såklart de venter på å annonsere det slik at alle PC-pirater kjøper det til konsollen sin istedenfor og de tjener mer penger

Men de mister respekten fra meg som kunde. Jeg føler meg lurt. Jeg ville heller BETALT for PC-versjonen. Dessuten, se på Call Of Duty. Det kommer til og med likt ut, og likevel selger konsollversjonene i bøtter og spann. Det må gå an å annonsere hvilke formater et spill utgis på, slik at kundene kan velge det foretrukne. Strategien med å ikke annonsere noe før gjør bare at de potensielle kjøperne til PC (flesteparten) allerede har kjøpt det til konsoll, og utgiver kan ved seinere utgivelser argumentere med at PC-spill selger for dårlig. Jommen sa jeg smør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For det første må jeg si at det overrasker meg. For det andre blir jeg irritert, fordi jeg har kjøpt det på Xbox da en PC-versjon ikke var annonsert. Jeg vil heller spille igjennom spill på PC, da det er det som er "greia" for min del. Utrolig teit at en PC-versjon blir ANNONSERT lenge etter konsollversjonen er ute. Den kan gjerne (helst ikke) bli utgitt seinere, men jeg vil heller vite det og vente.

 

Såklart de venter på å annonsere det slik at alle PC-pirater kjøper det til konsollen sin istedenfor og de tjener mer penger

Men de mister respekten fra meg som kunde. Jeg føler meg lurt. Jeg ville heller BETALT for PC-versjonen. Dessuten, se på Call Of Duty. Det kommer til og med likt ut, og likevel selger konsollversjonene i bøtter og spann. Det må gå an å annonsere hvilke formater et spill utgis på, slik at kundene kan velge det foretrukne. Strategien med å ikke annonsere noe før gjør bare at de potensielle kjøperne til PC (flesteparten) allerede har kjøpt det til konsoll, og utgiver kan ved seinere utgivelser argumentere med at PC-spill selger for dårlig. Jommen sa jeg smør.

 

Feil.

 

1. Call of duty blir utgitt likt fordi det spiller ingen rolle, fordi folk kjøper CoD for multiplayer delen og piratkopiering er ikke innvirkende tilfelle.

 

2. Mange multiplatformspill selger dårligere når de blir utgitt til alle platformer fordi folk som har PC velger å laste det ned fremfor å kjøpe det på konsoll.

 

3. De "potensielle" PC-kjøperne vil kjøpe spillet på PC uannsett, nettopp fordi de mener det er den beste plattformen.

Lenke til kommentar

De oppnår enda en ting med å utsette PC-versjonen. Nå blir det presentert som den definitive versjonen av spillet, med bedre grafikk og 3D-støtte. Og vips: Folk som elsket det på konsoll vil vurdere å kjøpe spillet på nytt, for de hadde kanskje tenkt å spille gjennom det en gang til uansett, og da må de jo spille den beste versjonen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...