Gå til innhold

Nokia med ny utviklermodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om navnet på operativsystemet:

 

Maemo 6/Harmattan er en hybrid mellom Maemo og MeeGo - Harmattan var påbegynt før Nokia gikk inn i MeeGo-samarbeidet. Det er derfor litt trøblete å få rettighet til å bruke MeeGo-navnet når produktet faktisk ikke er fullgod MeeGo. Opprinnelig ble det sagt at Maemo 6 var en instans av MeeGo, men nå sies det egentlig ikke helt klart hva de kaller det.

 

Om pris:

Det er ingen pris. Man kjøper ikke telefonen, man får låne (lease) den. Nokia beholder eierskapet.

 

Om tilgjengelighet:

Nokia låner ut 250 enheter. Altså nesten ingenting. For å få en, må man søke gjennom et community program. Det er nesten sikkert at du må ha gjort noe eller ha konkrete planer om å gjøre noe for å heve plattformen, for å få en utdelt.

 

Om kameraet:

"kameraet på utviklermodellen skal være litt enklere enn på N9, selv om begge tar bilder med 1 megapiksel oppløsning" - det må være snakk om frontkamera, og ta denne informasjonen med en klype salt. Har i det hele tatt N9 og N950 begge frontkamera?

Lenke til kommentar

Kan dere ikke skrive sjæl da? Å kritisere amobil og skribentene der i hue og i rævva bare fordi de ikke skriver ord-for-ord eksakt hva DU selv ville ha skrevet? Datanerder er så negative og sutrete for den minste ting som normalt sett ikke betyr det kvidder for hvermandsen. Vær glad det er noen som gidder å gi dere nyhetene på et søvfat- istedet for å hakke på dem..

 

Skjerpings!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om navnet på operativsystemet:

Om pris:

Det er ingen pris. Man kjøper ikke telefonen, man får låne (lease) den. Nokia beholder eierskapet.

 

Om tilgjengelighet:

Nokia låner ut 250 enheter. Altså nesten ingenting. For å få en, må man søke gjennom et community program. Det er nesten sikkert at du må ha gjort noe eller ha konkrete planer om å gjøre noe for å heve plattformen, for å få en utdelt.

Kilder?

 

 

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Kan dere ikke skrive sjæl da? Å kritisere amobil og skribentene der i hue og i rævva bare fordi de ikke skriver ord-for-ord eksakt hva DU selv ville ha skrevet? Datanerder er så negative og sutrete for den minste ting som normalt sett ikke betyr det kvidder for hvermandsen. Vær glad det er noen som gidder å gi dere nyhetene på et søvfat- istedet for å hakke på dem..

 

Skjerpings!!!!!!

Er sjeldent jeg reagerer på dårlig skrevne artikler. Når det kommer til fillefeil som staving osv gjør meg ingenting. Men det at de har utelatt viktige komponenter og gir feilinfo, det er IKKE bra.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke skrive sjæl da? Å kritisere amobil og skribentene der i hue og i rævva bare fordi de ikke skriver ord-for-ord eksakt hva DU selv ville ha skrevet? Datanerder er så negative og sutrete for den minste ting som normalt sett ikke betyr det kvidder for hvermandsen. Vær glad det er noen som gidder å gi dere nyhetene på et søvfat- istedet for å hakke på dem..

 

Skjerpings!!!!!!

Er sjeldent jeg reagerer på dårlig skrevne artikler. Når det kommer til fillefeil som staving osv gjør meg ingenting. Men det at de har utelatt viktige komponenter og gir feilinfo, det er IKKE bra.

 

Så send dem en PM da vel. Gjør noe konstruktivt ut av det.. Stavefeil bare.. jiiiz!!

Lenke til kommentar

Kan dere ikke skrive sjæl da? Å kritisere amobil og skribentene der i hue og i rævva bare fordi de ikke skriver ord-for-ord eksakt hva DU selv ville ha skrevet? Datanerder er så negative og sutrete for den minste ting som normalt sett ikke betyr det kvidder for hvermandsen. Vær glad det er noen som gidder å gi dere nyhetene på et søvfat- istedet for å hakke på dem..

 

Skjerpings!!!!!!

Er sjeldent jeg reagerer på dårlig skrevne artikler. Når det kommer til fillefeil som staving osv gjør meg ingenting. Men det at de har utelatt viktige komponenter og gir feilinfo, det er IKKE bra.

 

Så send dem en PM da vel. Gjør noe konstruktivt ut av det.. Stavefeil bare.. jiiiz!!

Beklager for at jeg bruker kommentartråden til å klage på artikkelen som kommentartråden tilhører, jeg syntes at dette var en fin plass å gjøre dette siden dette er et forum og tråd som er laga for nettopp dette.

Hvis du har problemer med at personer ikke liker artikler, og som så uttrykker sine meninger her så har du misforstått.

Lenke til kommentar

Om tilgjengelighet:

Nokia låner ut 250 enheter.

Kilder?

 

Vel, her er en tilfeldig valgt en, Quim Gil @ MeeGo/Nokia:

http://forum.meego.c...read.php?t=3597

 

Det er mange som er misfornøyde med at N950 ikke kan kjøpes, de finner du på talk.maemo.org.

 

1 Mpx er ikke hovedkameraet, altså. N9 skal vel ha 8mpx. N950... 12?

 

Typisk som bare, dette ...

Endelig lager de en verdig oppfølger til N900, så gidder de jaggu ikke å slippe den fritt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...