Gå til innhold

Sniktitt: Kinect Star Wars (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende, muligens det hadde fungert bedre på PS3's Move, med tanke på lightsaber. Da har du i det minste noe i hånden. En annen Move stick i venstre hånd for å bruke Kraften kanskje?

Det jeg synes er rart er at spillutviklerene ikke lager en plastik-lightsaber de gir med spillet. Microsoft sier jo om og om igjen at Kinect gjør det mulig å registrere objekter for å bruke de i spill. Da hadde man ikke trengt en move-stick i venstre hnd for å bruke "The force" heller, man kunne gjort det bare med hånda. Jeg tror Kinect har et så sinnsykt mye større potensiale enn det utviklerene bruker det til.

Lenke til kommentar

Testet denne jeg også og følte det samme, en slags makt. Man var en jedi liksom.

 

Men spørsmålet er om dette er gøy i titalls timer. Min gjetning er at dette blir en teknkologi-demo som er morsom å vise frem. Noe spill med dybde tror jegikke at det blir, slik at det "seriøse" SW-publikummet vil hoppe glatt over.

Lenke til kommentar

Det jeg synes er rart er at spillutviklerene ikke lager en plastik-lightsaber de gir med spillet. Microsoft sier jo om og om igjen at Kinect gjør det mulig å registrere objekter for å bruke de i spill. Da hadde man ikke trengt en move-stick i venstre hnd for å bruke "The force" heller, man kunne gjort det bare med hånda. Jeg tror Kinect har et så sinnsykt mye større potensiale enn det utviklerene bruker det til.

Hvis spillet ikke blir forvirret av en pinne eller lignende i neven, er det vel bare å plugge opp en gammel kost og sage den til eller noe i den duren?

 

Kjenner ikke så godt til Kinect, så at den har "støtte" for objekter mens en spiller var nytt for meg. Har sett at folk har brukt grytelokk som ratt i diverse bilspill, men det samme spillet kunne en fullføre uten å gjøre en ting (annet enn å sitte stille i "hold-et-ratt-posisjon").

Lenke til kommentar

hehe, kammerat av nevnte det at man hadde noe å hånden med move som en fordel over kinect, argument lett slått med å ta en lysestake i hånden "se jeg holder også noe".

 

Blir spennende å se om kinect i tiden som kommer kan komme seg nærmere "hardcore" markedet, forza 4 måten å gjøre det på tror(håper) jeg mange vil ta etter.

 

Og star wars kinect skal spilles med lightsaber replican ;) må kansje feste en sikkerhetssnor til da, unngå å ødelegge for mye stuff i stua.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...