Gå til innhold

Et liv uten puls er mulig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Noen som kan si meg hvordan turbinene blir drevet? de må jo ha en form for "drivstoff"

 

Visst de kan gjøre dette tror nok jeg at de klarer og få energi fra kroppen, eller trådløst. ;)

Lenke til kommentar

Hmmm veske... turbin.. pumpe... årer... hmmm.. vannkjøling....

Med litt mekking kan man vel kunne justere temperaturen på blodet også :) Kan være bra å ha på varme dager. Må bare finne ut hvor radiatoren skal sitte.

 

Kan ikke radiatoren stå/være montert fast på toppen av hodet? Eller være montert på ryggen, ala Stegosaurus?

Lenke til kommentar

Hmmm veske... turbin.. pumpe... årer... hmmm.. vannkjøling....

Med litt mekking kan man vel kunne justere temperaturen på blodet også :) Kan være bra å ha på varme dager. Må bare finne ut hvor radiatoren skal sitte.

 

Kan ikke radiatoren stå/være montert fast på toppen av hodet? Eller være montert på ryggen, ala Stegosaurus?

 

Og så må man ha radiatorvifter, intercooler, dumpventil og wastegate. Og kanskje et syrefast racing-eksosanlegg for å få fart på fordøyelsen.

 

Eller vent... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva med strøm til turbinen? Jeg regner med en slik pumpe bruker minimum et par watt, og da vil jeg tro det må lades hver eneste dag. Dessuten, hva med regulering etter aktivitet? Sirkulasjonen må jo øke når man er i aktivitet.

Regner med at dette blir samme eller tilnærma lik metode som før. Om jeg ikke tar helt feil så er det rett og slett en ledning ut til en strømforskyning. Men det skal jeg ikke si sikkert

Lenke til kommentar

Justeringsbryer på brystet ;)

 

"This one goes to 11"

 

 

Ser for meg at når teknologien blir moden, så opereres disse inn i skarpskyttere for at de ikke skal måtte ta hensyn til hjerteslagene sine ved skudd :p

 

Nå er det i hovedsak pusten man tenker på da det er denne som forstyrrer siktet, det hjelper ikke med jevn puls når man peser som en okse. Men det er klart, man får lav puls ved å roe kroppen :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva med strøm til turbinen? Jeg regner med en slik pumpe bruker minimum et par watt, og da vil jeg tro det må lades hver eneste dag. Dessuten, hva med regulering etter aktivitet? Sirkulasjonen må jo øke når man er i aktivitet.

Regner med at dette blir samme eller tilnærma lik metode som før. Om jeg ikke tar helt feil så er det rett og slett en ledning ut til en strømforskyning. Men det skal jeg ikke si sikkert

Ta en titt på bilde. Vet ikke om jeg ser syner, men minner om ledninger som stikker ut av disse.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet+6132

Hmmm veske... turbin.. pumpe... årer... hmmm.. vannkjøling.... Med litt mekking kan man vel kunne justere temperaturen på blodet også :) Kan være bra å ha på varme dager. Må bare finne ut hvor radiatoren skal sitte.

 

"brain freeze" ^^

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...