Gå til innhold

Sniktitt: Batman: Arkham City (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Arkham Asylum for en stund siden, og driver faktisk å spiller det nå, ganske artig spill, håper denne oppfølgeren også blir bra, og kunne gjerne tenkt meg at de driter i windows-live opplegget denne gangen.

 

AtW

 

Jepp. Jeg skifter uansett fra PC til konsoll for neste spill, jeg er ikke veldig begeistret for kontrollsystemet (shift og ctrl) selv om det å mappe knapper på musa hjalp en del. Det største magesåret var allikevel GfWL, som er en gedigen hemsko.

Lenke til kommentar

Kjøpte Arkham Asylum for en stund siden, og driver faktisk å spiller det nå, ganske artig spill, håper denne oppfølgeren også blir bra, og kunne gjerne tenkt meg at de driter i windows-live opplegget denne gangen.

 

AtW

 

Jepp. Jeg skifter uansett fra PC til konsoll for neste spill, jeg er ikke veldig begeistret for kontrollsystemet (shift og ctrl) selv om det å mappe knapper på musa hjalp en del. Det største magesåret var allikevel GfWL, som er en gedigen hemsko.

 

Personlig bruker jeg bare xbox-360-kontrolleren, funker jo helt likt på PC som på konsoll kontrollmessig.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Hm, kunne gjerne nevnt flere av hovedskurkene i artikkelen?

Det er nemlig ikke bare Penguin og Catwoman som er nye. Bare i trailerne alene får vi se Hugo Strange og Two-face, som er ihvertfall like viktige karakterer, spesielt når traileren hinter sterkt til at Hugo er en av hovedantagonistene i historien til spillet.

 

For å ikke glemme at vi får gjensyn med Joker.

Lenke til kommentar

Hadde håpet Bane og Killer Croc skulle returnere jeg, de fortjente bedre sortier enn de fikk. Og hva med Scarecrow?

 

 

 

Spesielt med tanke på hvor forbanna tøff oppbygningen av Killer Croc som karakter var. Fra heisen i starten til han skremmer Batman i kloakken - og når du endelig står ansikt til ansikt er det en skikkelig svak sjefskamp. Samme greia med Bane, bare omvendt. Kampen var grei, fyren er tross alt skapt for å sloss, men han fortjener en bakhistorie med mye mer kjøtt på beina. Det er tross alt den eneste som har greid å knekke Batman (ved å knekke ryggraden hans) vi har med å gjøre.

 

Og det er jo ikke noe tvil om at de fortsatt er i live, ettersom det varierer hvilken karakter som kommer opp når spillet er fullført.

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Killer-croc-delen av Arkham Asylum var ganske irriterende, faktisk markant dårligere enn hele resten av spillet i min mening.

 

Skurkene i batman-universet er jo fasinerende, men kanskje enda mer fasinerende er at de har enorme mengder henchmen, hvor mange føler egentlig det er en god ide å jobbe for folk som ppingvinen og joker :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Hm, kunne gjerne nevnt flere av hovedskurkene i artikkelen?

Det er nemlig ikke bare Penguin og Catwoman som er nye. Bare i trailerne alene får vi se Hugo Strange og Two-face, som er ihvertfall like viktige karakterer, spesielt når traileren hinter sterkt til at Hugo er en av hovedantagonistene i historien til spillet.

 

For å ikke glemme at vi får gjensyn med Joker.

 

Disse var ikke en del av presentasjonen vår.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg utsatte kjøp av Batman: AA fordi jeg synes modellene så ekstremt overdrevne ut. Det endte med kjøp på Steam da det var 75% rabatt eller noe i den duren. Spillet er faktisk den beste overraskelsen jeg har opplevd. Friheten til å utforske, kampsystemet som ser heftig ut nesten uansett hva man trykker på, alle leketøyene til vår kjære mørke ridder, historien og alle hemmelighetene som er strødd rundt. For ikke å snakke om stemmen til The Joker. Mark Hamill er, etter min mening, en av de fremste stemmeskuespillerne i verden. Jeg gleder meg veldig til Arkham City for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Kjøpte Arkham Asylum for en stund siden, og driver faktisk å spiller det nå, ganske artig spill, håper denne oppfølgeren også blir bra, og kunne gjerne tenkt meg at de driter i windows-live opplegget denne gangen.

 

AtW

 

Jepp. Jeg skifter uansett fra PC til konsoll for neste spill, jeg er ikke veldig begeistret for kontrollsystemet (shift og ctrl) selv om det å mappe knapper på musa hjalp en del. Det største magesåret var allikevel GfWL, som er en gedigen hemsko.

 

Så du kan ikke skaffe deg en Xbox 360 kontroller og hooke den opp til pcen? Det har jeg gjort. GFWL funker fett for meg ihvertfall. Og jeg får nok 60 FPS, 8xAA og 1080p med Batman Arkham City som jeg gjorde det Arkham Asylum! Styrer unna konsollversjoner lett her!

Og gamescore og trophies gjelder ikke en prikk for meg lengre, bare jeg får den beste versjonen med grafikk og flyt så er jeg fornøyd!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg håper forresten du mener "The Flying Graysons"?, isåfall er jo det en fin implementering for oss Batman-nerder ^^

 

Mesteparten av "The Flying Graysons" er vel døde, så det kan kanskje hende det er noen som prøver å etterligne dem. Men hva vet vel jeg, vi får vente å se til spillet kommer. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...