Gå til innhold

Test: LG 42PW450


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

"Lite tilleggsfunksjoner" er et pluss, ikke minus. Jeg misliker alt markedsførings dill-dall, putt heller penga i å lage godt bilde og fyll på med inn/utganger. Annet utstyr kan ta seg av "tilleggs funksjonaliteten".

Lenke til kommentar

Nei. Det finnes flust av plasmaskjermer i størrelsen 42" som har oppløsningen 1024x768. ;)

 

Etter hva jeg vet er jo 1024x768 4:3 format oppløsning, og denne skjermen er da 16:9. I tillegg står det at det betyr hd-ready, ja den kan vise i hd hvis du zoomer inn og mister sidene, men ellers nei. HD-Ready gjelder vel 720p?

Lenke til kommentar

Ser dere skriver at foten er blank, men stabil. Eh, ok? Det er jo som å skrive: Huset er grønt, men det har pipe. Eller kanskje: TVen er svart, men har fjernkontroll.

 

Det journalisten prøver å si er at selv om den er "flashy" så er den av god kvalitet.

Endret av TheWaterboy
Lenke til kommentar

Nei. Det finnes flust av plasmaskjermer i størrelsen 42" som har oppløsningen 1024x768. ;)

 

Etter hva jeg vet er jo 1024x768 4:3 format oppløsning, og denne skjermen er da 16:9. I tillegg står det at det betyr hd-ready, ja den kan vise i hd hvis du zoomer inn og mister sidene, men ellers nei. HD-Ready gjelder vel 720p?

Denne oppløsningen regnes også som hd-ready. Greia her er at pikslene ikke er kvadratiske, men mer rektangulære. Har forøvrig en plasmaskjerm selv, som har denne oppløsningen, og det er ikke noe man merker noe til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...