Gå til innhold

Mobiltrøbbel for Telenorkunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onecall Tromsø, har nett men ikke tilgang til å bruke det.

 

Det er helt uakseptabelt at det ikke finnes reserveløsninger. Nå sitter jeg alene på hybelen bare fordi ikke får kontakt med kompisene mine som har avtalt å drikke øl etter eksamen.

Facebook?

 

Facebook dug ikke når ingen av de andre er online. Vi skulle starte å drikke rett etter eksamen men jeg måtte kjøre hjem med bilen min. Så nå finner jeg ikke noen lenger..

Lenke til kommentar

folk skriver "ingen dekning". Jo da er like mye dekning som før bare se på statusbarene. Feilen har ingenting med "dekning" å gjøre. Mobilstasjonene står der de og er ikke slått av. Feilen ligger i systemer lenger inne i nettet... fakturering, oppslag av nummer, knytting av deg mot en annen basestasjon osv osv. dekningen er der fremdeles.

 

Forøvrig misunner jeg ikke dem som sitter på driftsenteret til Telenor på fornebu akkurat nå! Tipper det er *ganske* hektisk der.

 

Forøvrig fungerer SMS utmerket! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andre1980: Dette ser ut til å slå ut på forskjellig vis. Personlig har jeg opplevd å ha full dekning uten å kunne ringe ut - måleren har tidvis også vist null dekning, samtidig som jeg har fått lastet inn internettsider.

 

På vei hjem fra jobb i femtiden i kveld vekslet dekningsmålingen fra null til fem streker med svært korte mellomrom - og innimellom kom stoppskiltet, som viser at nettet er helt vekke, opp.

 

Også flere andre på kontoret merket dette på ulikt vis. En tekstmelding som ble sendt én gang dukket opp fem ganger hos mottaker, for eksempel.

 

Generelt sett kan man vel bare si at Telenors nett oppfører seg relativt uforutsigbart i dag :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...