Gå til innhold

Sniktitt: Risen 2: Dark Waters (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ut som et veldig interessant piratspill med herlige omgivelser helt til ALIENS ???

 

 

Neida :) Det finnes jo fisker med sånt lys foran, tenk på det som en evolusjon og at den fikk ben!

Mutant-fisk

 

Håper den har et laken eller liknende for å gjemme trynet der for den lyskulen lurer ingen.

Lenke til kommentar

Dette spillet gleder jeg meg virkelig til. Tipper det overgår the Witcher 2 og Skyrim så det holder. Slik Gothic 2 og 3, Risen 1 har vært klasser over spill som Oblivion og Dragon Age m.fl. Du får ikke bedre innlevelse, mer interaktiv og spennende verden å utforske, herlig og passende musikk og glimrende styring av rollefigur m.m. enn det Piranha Bytes leverer. De er kunstnere, røkla er mer eller mindre gode håndverkere.

 

Jeg kan selvfølgelig bli skuffet, men tror de leverer igjen. Det er et par ting som bekymrer meg litt, som skytevåpen - samt at spillet skal bli litt for konsoll-"infisert". Men tror ikke det vil bli like påfallende som i The Witcher 2 og antatt Skyrim. The witcher 2 ble dessverre også alt for linjært, og for lite fri verden å utforske. Du blir hindret i nær sagt alle retniger du går, lite å utforske og det er komplett umulig å falle ned fra fjell og smale platåer osv. Misliker også sterkt hvordan looting fremstår, samt at du ikke kan hoppe, at du må klikke på "fotspor" når du skal gå opp og ned hindringer, og alle disse filmsekvensene en blir dratt inn i. Det trekker deg ut av handlingen og du mister innlevelsen. Slikt blir vi trolig spart for i Risen 2..

Endret av casemodd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...