Gå til innhold

Test: LG Optimus Black


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i allverden velger de 2.2? :S Om de virkelig vil lage et flaggskip og holde følge med den sterke konkurransen, burde de idetminste klare å holde følge på softwaresiden. Ser ut som en ok telefon ellers, men ser ingen grunn for å velge denne over f.eks Galaxy s II

 

Ingen grunn?? En ganske god grunn (i allefal i mine øyne) er at denne ligger på ca 3000 nok mens s II ligger på 4500. Det er en ganske stor forskjell. Så stor forskjell er det ikke mellom 2.2 og 2.3

Lenke til kommentar

Hvorfor i allverden velger de 2.2? :S Om de virkelig vil lage et flaggskip og holde følge med den sterke konkurransen, burde de idetminste klare å holde følge på softwaresiden. Ser ut som en ok telefon ellers, men ser ingen grunn for å velge denne over f.eks Galaxy s II

 

Jeg har forstått det slik at det fortsatt er LG Optimus 2x som er flaggskipet. Optimus Black har f. eks bare enkjernet prosessor. Den blir kalt for lillebroren til 2x.

Lenke til kommentar

Hvorfor i allverden velger de 2.2? :S Om de virkelig vil lage et flaggskip og holde følge med den sterke konkurransen, burde de idetminste klare å holde følge på softwaresiden. Ser ut som en ok telefon ellers, men ser ingen grunn for å velge denne over f.eks Galaxy s II

 

Muligens fordi 2.2 var det beste alternativet når de begynte utviklingen av telefonen, og dermed fortsatte de videre på 2.2 fremfor å bytte til 2.3 under utviklingen? Forskjellen mellom 2.2 og 2.3 er ikke så stor at man dør av å vente litt på 2.3, selv om 2.3 hadde vært å foretrekke.

Lenke til kommentar

eh.. du finner telefoner i bøtter og span som lignere enda mere på iPhone, og som kom ut før iPhone .. alikevel er det altid alle andre som kopierer apple.. :)

 

cdpkorea-1303180227-1.jpg

 

Angående den plakaten som en idiot av en løgnhals har laget og postet på nettet: en løgn blir ikke sannhet uansett hvor mange ganger den gjentas. Her avsløres løgnen, og jeg tror ikke du skal beskylde Androidcommunity.com for å være spesielt Apple-vennlige:

http://androidcommunity.com/who-was-really-first-apple-vs-samsung-story-truly-debunked-20110420/

 

OK?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

eh.. du finner telefoner i bøtter og span som lignere enda mere på iPhone, og som kom ut før iPhone .. alikevel er det altid alle andre som kopierer apple.. :)

 

cdpkorea-1303180227-1.jpg

 

Angående den plakaten som en idiot av en løgnhals har laget og postet på nettet: en løgn blir ikke sannhet uansett hvor mange ganger den gjentas. Her avsløres løgnen, og jeg tror ikke du skal beskylde Androidcommunity.com for å være spesielt Apple-vennlige:

http://androidcommunity.com/who-was-really-first-apple-vs-samsung-story-truly-debunked-20110420/

 

OK?

OK! Ikke skyt, ikke meningen og fornærme steve, er selv veldig glad i mange av produktene som faller fra eple treet.

 

Bilde var bare mest ment som et eksempel, har ikke selv brydd meg så mye om den saken ... poenget er og var at det har vært touch telefoner som ligner like mye på iPhone som det denne telefoner gjør ... Designer på denne er like likt som designet til f.eks LG Prada og iPhone 4 ....

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Og hvorfor må den/alle nye være så DIIGER?? 4" skjerm er ikke mer enn 10,16 cm på diagonalen. Da må det da gå an å få dingsen ned på utvendige mål mindre ca 11x5,5 cm. Jfr Samsung sin teknologi på syltynne rammer på LCD TV-er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...