Gå til innhold

Atari letter på Neverwinter-sløret (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillet noen sammenheng med NWN?

Dette ble diskutert i fjor høst og mener jeg konklusjonen var at Neverwinter ikke har noe med NWN å gjøre...

 

Når det er sagt synes jeg utifra traileren at det virker lovende, ettersom det er et Wizards of the Coast-lisensiert Dungeons&Dragons-spill. Både NWN1 og NWN2 var basert på D&D og dette var også noe av det som gjorde spillene geniale.

 

Innebygd editor virker også lovende, og peker i retning av at vi kan få se brukergenererte mods/campaigns. Dette er kanskje den aller viktigste grunnen til at NWN og NWN2 ble episke spill, ettersom det rollespilltekniske grunnlaget i D&D er såpass solid at brukermods med en liten innsats kan bli veldig bra.

 

Jeg håper virkelig at dette kan følge opp der NWN-serien slapp og at det er noe helt annet enn Dragon Age-mølet vi har blitt servert i noen år nå.

Endret av Visjoner
Lenke til kommentar

Dette er virkelig noe jeg gleder meg til, og som ser litt unikt ut i en verden der "cloner" blir gitt ut i hopetall. Jeg får også en følelse av at de tar det litt seriøst, og at det ikke blir halvhjertet som feks daggerdale. Hvorfor de i det hele tatt gav ut et slikt spill er jo et veldig godt spm.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

DToeren krevde vel unødvendig mye ressurser til at den ble en online suksess på samme måten, selv om det vel er et par bra servere der ute.

 

Kunne i tillegg laste ned 10 godmodder (minst) til nwn1 for båndbredden én til nwn2 brukte.

 

Nei, om dette blir like mye D&D som Daggerdale ser ut til å være så blir det nok ikke noe å satse på. Spår en DA2-action da.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...