Gå til innhold

Reisebrev: E3 2011, dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var det artigere, og da mener jeg artig på «herregud så stolt du kan være av meg, mamma»-vis, å høre alle de brautende halvhjernene i salen som ikke bare ytret, men skrek jubelrop da det kom annonseringer som passet dem. Jeg aner ikke hvilken dyrehage som har en egen redaksjon, men den burde vaskes med lava.

 

Herlig lesning. Jepp, spilljournalistbransjen er fylt med en over gjennomsnittet diger andel folk som gjør 'journalist'-begrepet til skamme. Dette er ikke julaften, gutta, det er et PR-stunt som tidvis har nyhetsverdi.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Veldig malende om deg selv - men hvis det skulle være noe annet enn oppdatering av fakta om en studietur opplevd av ett individ - feiler du episk. Hvorfor jager ikke de uheldige fjærkreene du besøkte i deres hønsehus deg rett til hoggestabben? Hvis jeg ble spurt, ja da .... ;o)

Lenke til kommentar

Veldig malende om deg selv - men hvis det skulle være noe annet enn oppdatering av fakta om en studietur opplevd av ett individ - feiler du episk. Hvorfor jager ikke de uheldige fjærkreene du besøkte i deres hønsehus deg rett til hoggestabben? Hvis jeg ble spurt, ja da .... ;o)

 

Det er et reisebrev/cheddarblog (for øvrig en ærverdig tradisjon), sniktitter og features kommer i separate artikler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...