Gå til innhold

Far Cry 3 vist for første gang (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bør skjerpe seg noe kraftig på gameplay og historie i så fall for at vi skal gidde å holde det gående i 20 timer pluss. Personlig så har jeg spillt spillet to ganger og begge gangene orket jeg rett og slett ikke gjøre det ferdig, det var bare alt for monotont og oppdragene var noe av det kjedeligste jeg noensinne har gått igjennom.

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld at man ikke får våpen så raskt i spillet når det er ferdigstilt. FPS med god story blir nesten alltid bedre hvis man venter med våpen, og beveger seg gradvis oppover mot bedre våpen. Men det må ta lang tid! Da får man en følelse av makt når man først får et våpen.

Lenke til kommentar

Har litt troen på dette, men føler det er lurt å være skeptisk pga FC2. Det kommer vel an på hvor opptatt de har vært av å rette opp det folk ikke likte med dette. I et spill som sikter på å være "immersive" er det også litt rart med disse xp poengene som spretter ut av hodet på folk. Så et intervju på IGN, men fyren kunne ikke fortelle hva xp brukes til. Det blir vel standardgreiene, oppgradere ting osv.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Mjaaaa, egentlig litt optimistisk. Far Cry 2 var et grunnleggende godt spill, dessverre ødelagt av håpløse spillmekanikker og til tider kjedelige samt repetative oppdrag. Klarer de å unngå denne fella kan FC 3 fort bli et veldig underholdende spill! Denne demoen setter i hvert fall lista høyt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...