Gå til innhold

Rått høyttalersett fra Antec


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det lydanlegget så kjekt ut, SPDIF optisk inn er slett ikke å forakte. "Rockscience" er forøvrig et smått underlig navn på et selskap som lager lydprodukter.

Lenke til kommentar

P280 kan bli interessert ja, godt mulig det blir oppdatering fra P182 jeg har nå. Håper dog det har minst like mye fokus på støydemping, ser ut som mange åpne områder der som lyd vil slippe ut...

Jo, men, jeg har litt saker fra Corsair også, og den nye vannkjølinga med dualrad tenker jeg passer der. Pr. i dag har jeg en Corsair rad der bakvifta sitter og det funker jo. Jeg liker den muligheten P280 gir.

 

Det lydanlegget så kjekt ut, SPDIF optisk inn er slett ikke å forakte. "Rockscience" er forøvrig et smått underlig navn på et selskap som lager lydprodukter.

Rock solid? -eller Solid Rock? -jeg liker at det kommer litt bedre 2.1 sett ut slik at musikk på PC får høyere kvalitet. Med SPDIF trenger man ikke tenke på den innebygde og oftest crappy lyden HK byr på... Hvis man ikke har et Asus kort med "ST" eller "STX" på da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det lydanlegget så kjekt ut, SPDIF optisk inn er slett ikke å forakte. "Rockscience" er forøvrig et smått underlig navn på et selskap som lager lydprodukter.

... Med SPDIF trenger man ikke tenke på den innebygde og oftest crappy lyden HK byr på... Hvis man ikke har et Asus kort med "ST" eller "STX" på da...

Nettopp. Poenget er at en kan bruke ht-settet med ok resultat på alle maskiner med optisk SPDIF utgang, inkludert laptop's. Det er mye værre (som regel) å flytte et ok lydkort rundt omkring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Setter en stor knapp på Corsair sine (som Komplett selger for ca. 1500,-).

De mangler optisk SPDIF (TOSLink) inngang...

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...