Gå til innhold

Styrer Kinect Xbox 360s fremtid? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig enig med det som blir sagt om "Better with Kinect" vs "Kinect only". Vi var inne på det i MS-tråden. Det er rett og slett merkelig at de førstnevnte spillene ser bedre ut enn de sistnevnte med tanke på kinect.

 

Jeg er en utrolig stor fan av Fable, og jeg må si at annonseringen av The Journey var både en lettelse og en skuffelse. Jeg er lettet fordi spillet kommer i 2012, og at hovedserien dermed får en lengre pustepause. Jeg er skuffet fordi spillet ser ut som en simpel railshooter. Det kan hende at spillet er dypere enn vi tror, akkurat nå er jeg skuffet over at det ikke ser ut som et eventyrspill. Et slags point & click med stemmegjenkjenning i Albion kunne jo ha blitt et kjempespill.

Lenke til kommentar

Var litt skuffa over fokuset til MS på Kinect, men var vel heller ikkje så overraska. Dei prøver verkeleg å ta "casual"-markedet Wii stort sett har hatt monopol på, og det gjer jo meining sånn økonomisk sett. Eg for min del har ingen planar om å investere i Kinect sidan ingen av "Kinect only"-titlane interesserar meg.

 

"Better with Kinect"-titlane imponerte meg derimot meir, der det kan brukast som ein alternativ kontroller (sjølv om det å sitte å gaule i stova fort vil bli veldig slitande...). Gunsmith-demoen til Ubisoft var veldig stilig og eg synst eigentleg det visar betre kva Kinect kan brukast til enn to idiotar som springer på staden for å spele amerikansk fotball.

 

Xbox Live TV og UFC blir vel kun tilgjengeleg for USA som dei fleste andre innhaldstenestene på Xbox Live. Det irriterar meg litt.

Lenke til kommentar

Usj, klarer virkelig ikke å glede meg over denne nye techen. :(

 

Vil bare ha gode gamledagse spill jeg, ikke dette Kinectvåset.

 

Har du testet det? Det er faktisk gøy :)

Har ikke spilt utrolig mye, som jeg gjør med alle andre spill, men det er ganske artig å dra det opp innimellom.

Da snakker jeg ikke om de barnespillene, men f.eks volleyball er gøy, boksing er utrolig gøy. Fighters Uncaged er morro :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...