Gå til innhold

Solskjær frontet EA Sports på E3 (DS, PC, PS3, PSP, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig video. Hadde aldri forventet å se Drake, Lil' Wayne og Ochocinco i en promovideo for FIFA. Morsomt med Solskjær, selv om han snakket litt merkelig i starten. Og når han sier at FIFA gir han en "stronger overview of the teams I'm playing against"...er nesten litt pinlig.

Lenke til kommentar

Merkelig video. Hadde aldri forventet å se Drake, Lil' Wayne og Ochocinco i en promovideo for FIFA. Morsomt med Solskjær, selv om han snakket litt merkelig i starten. Og når han sier at FIFA gir han en "stronger overview of the teams I'm playing against"...er nesten litt pinlig.

Velkommen til verden, håpte du likte din første reklame. Det er sånn det er.

 

Her er den lange. :

og den korte som vistes på e3:

For deg som synes det nesten er litt pinlig er jeg heller stolt av å se O G S og MFK på e3.

Kan være fordi jeg er Moldenser og heier på Molde. Men tror jeg hadde vært stolt uansett om jeg hadde vært trønder eller fra oslo.

Endret av Gelith
Lenke til kommentar

Smått utrolig hvor mye Ole Gunnar betyr for sponsorinntekter og mediadekning rundt Molde FK! Ikke bare har gjennomsnittet på stadion blitt på nivå med Aalesund men det er konstante live-streams tilgjengelig til enhver Molde-kamp i Tippeligaen som drøssevis ser på internasjonalt noe som er helt unikt for en norsk fotballklubb samtidig så er det jo liten tvil om dette åpner opp dører for Molde som ingen skandinaviske klubber har hatt før hvor alt fra sponsorer, til gratis reklame for klubben, eksklusive treningsopphold kommer nærmest på løpende bånd. Og nå sist ble vi invitert til en form for Jr. Champions League for de yngre spillerne utelukkende på grunn av at Ole Gunnar leder klubben.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...