Gå til innhold

Battlefield 3-dato er spikret (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg for å si det mildt :D

 

Men hadde jo ikke gjort noe om de hadde kommet med en trailer som ikke har vært vist før :hmm:

 

Rimelig sikker på at den er var en del av en lenger et lenger videointervju med gutta hos DICE her tidligere.

 

Uansett er jeg i alle fall 100% sikker på at den har vært vist andre plasser før E3.

Lenke til kommentar

Gleder meg for å si det mildt :D

 

Men hadde jo ikke gjort noe om de hadde kommet med en trailer som ikke har vært vist før :hmm:

 

Rimelig sikker på at den er var en del av en lenger et lenger videointervju med gutta hos DICE her tidligere.

 

Uansett er jeg i alle fall 100% sikker på at den har vært vist andre plasser før E3.

 

Biter av det ble vist i et intervju, eller en feature, med PWNED på youtube. Men dette er bare 1 minutt fra den 15 minutter lange biten de hadde på E3. Nesten alt var gameplay, blant annet viste de et nesten fult tank mission på 8 minutter og de viste et 1 minutts multiplayer gameplay klipp.

 

EA på E3 - BF3 etter ca 40min

 

Alt av (nytt) gp fra E3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir så klam i hakket av alt som er vist fra BF3. Blir å pimpe PC'n litt til høsten. Innkjøp av HD PVR recorder mest sannsynlig og. Ja, dette var på mange måter akkurat det jeg hadde håpet på; Over all forventning :D Beta i September er bare digg. Forhåpentligvis klarer jeg å spille fra meg litt før eksamenskjøret i slutten av november :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...