Gå til innhold

Slik blir din nye iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere være så snill å droppe ITavisen-aktige overskrifter? Jeg skal virkelig ikke ha noen iPhone, men vil gjerne lese om den alikevel. Har vært flere eksempler i det siste, og det gjelder ikke bare amobil.no, se f. eks denne.

Endret av Occi
  • Liker 9
Lenke til kommentar
I motsetning til tidligere tiders aktivering via iTunes kan du fra og med iOS 5 pakke opp en iPhone eller en iPad, og bruke den med det samme.

På tide, selv om det ikke har vært et stort issue.

 

Litt usaklig, men uansett:

Varsling ala Android

(...)Dette meldingskaoset blir nå erstattet med en toppmeny lik den vi kjenner fra Android-verdenen.

Har lest en del artikler i det siste om Apple saksøker hit og dit pga ting er for likt iOS o.l., med slike banale ting som at menyene er like. Da er dette litt artig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
For e-post du har fått kan du nå flagge viktige meldinger.

Imponerende! Det er en vakker verden vi lever i...

 

</ironi>

Burde ikke dette heller være iOS 4.1 eller noe slikt? De store, spennende nyhetene uteblir...

 

 

EDIT: Enig ang overskriften. Min nye iPhone blir neppe slik! ;)

 

Men det registreres at iPhone ENDELIG er stavet riktig! Kudos til amobil. :)

Endret av Moskus
Lenke til kommentar
Litt usaklig, men uansett:
Varsling ala Android

(...)Dette meldingskaoset blir nå erstattet med en toppmeny lik den vi kjenner fra Android-verdenen.

Har lest en del artikler i det siste om Apple saksøker hit og dit pga ting er for likt iOS o.l., med slike banale ting som at menyene er like. Da er dette litt artig.

 

Tenkte akkurat det samme.

 

Ender vel opp med at Apple saksøker Google pga dette.

 

Men det meste her er funksjoner Android har hatt lenge!

 

Det eneste jeg bruker ledning til er når jeg lader, jeg får oversiktlige varslinger på toppen av skjermen og jeg kan søke i e-post.

 

Android-nettbrett har fanevisning, og man har muligheten til og bruke todelt tastatur.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1307394508' post='17859890']

Jeg håper virkelig Apple blir saksøkt for slik "herming." De skal jo saksøke alle andre, så da er det bare på sin plass!

Det spørs jo hva de har patenter på det da?

Ja, sleng dem på bordet hvis du finner noen.

Lenke til kommentar

Kan dere være så snill å droppe ITavisen-aktige overskrifter? Jeg skal virkelig ikke ha noen iPhone, men vil gjerne lese om den alikevel. Har vært flere eksempler i det siste, og det gjelder ikke bare amobil.no, se f. eks denne.

 

Helt enig!

 

Ikke tilfeldig at Itavisen forsvant fra "favoritt-baren" i nettleseren min for en stund siden. HW.no er altfor gode til å synke ned på deres nivå !

Lenke til kommentar

Trodde ikke android-fans likte nyheter om iPhone? Ok - vanskelig å styre unna da de dominerer overskriftene en smule ;-)

 

Før dere sier at endringene er små og ubetydelige, hvor stor var egentlig forskjellen mellom andriod 2,2og android 2.3? Mellom 2,3 og 3.0?

itunesklemma er som regel ett av hovedargumentene for å styre unna iPhone. Hva skal man klage på nå? Forskjellene begynner å bli små. Hva skal man egentlig forvente av en ny versjon av et Os? Man forventer forbedringer, og det ser vitterligen ut som endringene skissert + en hel del som ikke er nevnt er forbedringer. Små og store. Om andre telefoner har funksjoner som iPhone nå får er fullstendig likegyldig for iPhone-eiere som nå får en enda bedre telefon.

Tror nok android-eiere gjerne skulle hatt en og annen funksjon som iPhone har, feks en tilnærmet god applikasjonsbutikk, visual voicemail (er vel også operatør-avhengig tjeneste men men). M.m.

 

Naturligvis låner ulike telefonprodusenter gode ideer av hverandre for å forbedre sine egne produkter og tjenester, slik vanlig er i alle ulike bransjer. At alle saksøker hverandre er derimot litt pinlig.

 

Ps: har HTC og iPhone selv, og liker faktisk begge to!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde ikke android-fans likte nyheter om iPhone? Ok - vanskelig å styre unna da de dominerer overskriftene en smule ;-)

 

Før dere sier at endringene er små og ubetydelige, hvor stor var egentlig forskjellen mellom andriod 2,2og android 2.3? Mellom 2,3 og 3.0?

itunesklemma er som regel ett av hovedargumentene for å styre unna iPhone. Hva skal man klage på nå? Forskjellene begynner å bli små.

Kan vi ikke bare droppe hele fanboy opplegget? Det begynner å bli gammelt. Det er vel ingen grunn til å klage når det ikke er noe å klage på?

 

iOS blir med 5.0 et fantastisk godt gjennomført OS og det samme med Android. OSene har vel aldri vært på likere grunn. Regner med vi får se hva ICS oppdateringen til Android bringer før 5.0 kommer. Det tror jeg blir spennende.

 

Jeg liker Android best til eget bruk, men det er virkelig ikke vanskelig å anbefale iPhone for tiden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Typisk. Frem til nå har folk whinet om en rekke mangler ved iOS. Når en del av disse manglende nå blir tatt tak i, så er det whining om at det ikke ble ordnet tidligere. La oss bare være ærlig om dette, dere liker ikke iPhone/iPad/iTunes fordi det er fra Apple, og ingenting vil få dere til å mene noe annet. Den evige sytingen til en del personer på dette forumet er så banal at det er helt hinsides. Det paradoksale er at det er de samme folkene som også bruker begreper som "Apple fanboy" hver gang noen er uenig med dem.

 

Personlig gleder jeg meg til oppdateringen, og ser frem til et litt freshere iOS på telefonen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...